ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال اواخر تیر ماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می گردد که ششمین میزبانی این کشور در مرحله نهایی لیگ جهانی محسوب می گردد.

ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در روزهای 25 تا 29 تیر در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می گردد. این ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی است، ضمن اینکه فلورانس پس از جنوا (1992)، رم (2004) و میلان (1991، 1994 و 1998) چهارمین شهر ایتالیاست که میزبان رقابت های این مرحله است.

6 تیم حاضر در این مرحله در 2 گروه 3 تیمی ابتدا به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند و سپس تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده دیدارهای نیمه نهایی خواهند بود. در ادامه، تیم های برنده این مرحله برای کسب مدال طلا و بازنده ها برای کسب مقام سوم مصاف خواهند داد. تیم های سوم هر گروه نیز بر اساس امتیازی که کسب نموده اند، بدون انجام مسابقه در رده های پنجم و ششم قرار می گیرند.

بر اساس اعلام پیشین فدراسیون جهانی، در گروه اول این مرحله: میزبان (ایتالیا) ، تیم اول گروه 2 (یکی از تیم های روسیه، آمریکا، بلغارستان و صربستان) و تیم قهرمان دسته دوم (22 تیر در سیدنی تعیین می گردد) قرار می گیرند. در گروه دوم نیز 2 تیم صعودکننده از گروه یک (2 تیم از میان ایران، لهستان و برزیل) همراه با تیم دوم گروه 2 (یکی از تیم های روسیه، آمریکا، بلغارستان و صربستان) به رقابت می پردازند.

آنچه در پیش بینی ها بیشتر به چشم می آید، غیبت برزیل در جمع بزرگان لیگ جهانی است. پرافتخارترین تیم لیگ جهانی که در 25 سال برگزاری این رقابت ها همیشه در میان 6 تیم برتر بوده، سال جاری در آستانه یک حذف تاریخی قرار گرفته و کارش به جایی رسیده که هفته آینده در روز آخر مرحله بین قاره ای باید 2 بار ایتالیا را در کشورش ببرد و علاوه بر این، چشم به دست ایران و لهستان داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12154

به "ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید