شش کاراته کا فردا به روی تاتامی می فرایند، قرعه کشی انجام شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات صبح فردا با حضور 740 کاراته کا از 78 کشور به میزبانی پرتغال در شهر لیسبون آغاز می شود. جلسه فنی و مراسم قرعه کشی این مسابقات در هتل الیسیون اورینته و با حضور نمایندگان تیم های مختلف از جمله کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

شش کاراته کا فردا به روی تاتامی می فرایند، قرعه کشی انجام شد

فردا جمعه 10 اردیبهشت ماه در روز نخست این مسابقات رقابتهای کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان، مبارزات کومیته اوزان 50- و 55- کیلوگرم زنان، 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان برگزار می شود که فاطمه صادقی، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، امیرضا میرزایی، امیرمهدیزاده و بهمن عسگری به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

برنامه روز نخست کنندگان ایران- جمعه 10 اردیبهشت ماه:

فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بانوان در میان 63 کاراته کا در گروه ششم با کاراته کاهای ونزوئلا، پرو، اسلواکی، اتریش و هنگ کنگ همگروه است. سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم بانوان دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار مورالس از اسپانیا می رود و در صورت رجحان با یکی از کاراته های فیلیپین، بلغارستان یا کلمبیا خواهد رفت. در این وزن 50 کاراته کا حضور دارند.

در وزن 67- کیلوگرم که تیم ایران دو کننده دارد، امیررضا میرزایی دور نخست استفان پوکارنی از اتریش را پیش رو دارد و سپس با الساوی از مصر پیکار می کند. امیرمهدیزاده دیگر کننده ایران در این وزن ابتدا منصور از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس با برایان هیلارد از آمریکا مبارزه می کند. در این وزن 62 کاراته کا مبارزه می کنند.

طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم بانوان که 64 کاراته کا مبارزه خواهند کرد، بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده قزاقستان و اسپانیا خواهد رفت. بهمن عسگری هم در 75- کیلوگرم آقایان که 64 کاراته کا حضور دارند، بعد از یک دور استراحت به مصاب برنده بلاروس و پاکستان می رود.

برنامه روز دوم کنندگان ایران

شنبه 11 اردیبهشت ماه نیز مسابقات کاتای انفرادی مردان، کاتای تیمی زنان، مبارازت اوزان 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنح زاده به روی تاتامی خواهند رفت.

رزیتا علیپور کننده ایران در وزن 61- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه اکراین و رومانی مبارزه می کند. در این وزن 63 کاراته کا رقابت می کنند. ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی کاراته در وزن 84- کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس به دیدار برنده رومانی و بلژیک می رود. در این وزن هم 64 کاراته کا به مصاف هم خواهند رفت.

سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم که 56 کاراته کا شرکت کرده اند دور نخست با کننده ایرلند پیکار می کند و سپس به مصاف یکی از کاراته کاهای اسلونی، بلاروس یا لیتوانی خواهد رفت. و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم دور نخست باید با شعبان از مصر پیکار کند و سپس یکی از کاراته کاهای فرانسه، اسپانیا یا آلمان را پیش رو دارد. در این وزن 58 کاراته کا ثبت نام کرده اند.

این دوره از رقابتها یکشنبه 12 اردیبهشت با برگزاری مبارزات رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47912

به "شش کاراته کا فردا به روی تاتامی می فرایند، قرعه کشی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش کاراته کا فردا به روی تاتامی می فرایند، قرعه کشی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید