شماره جدید Test Drive Unlimited برای کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش بلاگ پو، مجموعه بازی های مسابقه ای Test Drive Unlimited قرار است پس از نزدیک به یک دهه غیبت، دوباره بازگردند. شرکت بازی سازی KT Racing خبر از آغاز ساخت شماره جدید این سری بازی ها به نام Test Drive Unlimited Solar Crown داده است. بازی برای کامپیوتر ساخته خواهد شد و زمان عرضه مشخصی هم ندارد.

شماره جدید Test Drive Unlimited برای کامپیوتر معرفی گردید

حقوق مجموعه بازی های Test Drive Unlimited متعلق به شرکت آتاری بود و این سری بازی ها با تهیه کنندگی آن ها ساخته می شد، ولی در پی ورشکستگی آتاری، مالکیت مجموعه Test Drive Unlimited در سال 2016 به شرکت Bigben Interactive فروخته شد. بازی Test Drive Unlimited Solar Crown هم اساسا با تهیه کنندگی Bigben Interactive ساخته می گردد که چند ماهی است نام سابق خود را از دست داده و با نام Nacon شناخته می گردد.

استودیوی سازنده این شماره جدید Test Drive Unlimited، یعنی شرکت KT Racing، ساخت سری بازی های مسابقه ای WRC را در کارنامه کاری خود دارد. با این حال، در ویدیوی رونمایی از Test Drive Unlimited Solar Crown، از زبان کارگردان این بازی شنیدیم که تیم توسعه دهنده بازی، سابقه کار روی دو شماره قبلی این سری بازی ها را داشته است.

صحبت زیادی از فرایند Solar Crown نشده و تیزر کوتاه آن هم چیزی از گیم پلی را نشان نمی دهد. با این حال، گفته شده که می توانیم در Solar Crown انتظار بازگشت عناصر اصلی سری بازی های Test Drive Unlimited را داشته باشیم؛ یعنی نقشه ای عظیم که در آن گشت و گذار می کنیم، شخصیتی که کاملا توسط خودمان ساخته می گردد و خودروهای مختلفی که می توانیم با پیشرفت در بازی، خریداری کنیم.

مجموعه بازی های Test Drive Unlimited در مقایسه با دیگر بازی های سبک مسابقه ای، فرایندی کاملا متفاوت و مختص به خود دارند. هدف اصلی این بازی ها شاید نه پیروزی در جام اصلی، بلکه خرید خانه ها و گاراژهای مختلف و پر کردن آن ها با خودروها گران قیمت است.

گفته شده که این عناصر همیشگی مجموعه بازی های Test Drive Unlimited در شماره جدید آن هم حضور خواهند داشت، ولی در عین حال انتظارات بازی کننده ها از یک بازی مسابقه ای مدرن را هم برآورده خواهند کرد.

نمی دانیم آیا در دوره ای که فورتزا هورایزن بهترین تجربه رانندگی ممکن را در نقشه ای کاملا باز ارایه می دهد، جایی برای Test Drive Unlimited هم وجود دارد یا نه. اساسا سازندگان Solar Crown اگر می خواهند در این رقابت دوام بیاورند، باید از همین حالا به دنبال ارایه تجربه ای کاملا متفاوت باشند.

گفته شده که ساخت Test Drive Unlimited Solar Crown در مراحل اولیه قرار گرفته است و قرار نیست به این زودی ها از زمان عرضه آن بشنویم.

می توانید در ادامه تیزر بسیار کوتاه بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30276

به "شماره جدید Test Drive Unlimited برای کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره جدید Test Drive Unlimited برای کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید