شهرجردی هم سهمیه نگرفت، سهمیه های کاراته افزایش نیافت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اوبالفضل شهرجردی عضو تیم ملی کاراته ایران در رقابتهای انتخابی المپیک که در پاریس جریان دارد، در مرحله نهایی به روی تاتامی رفت و با کسب سه شکست برابر حریفانی از آمریکا، چین تایپه و کره جنوبی از کسب سهمیه بازماند.

شهرجردی هم سهمیه نگرفت، سهمیه های کاراته افزایش نیافت

شهرجردی دور نخست 25.66 بر 24.66 نتیجه را به آریل تورس از آمریکا واگذار کرد. سپس 25.98 بر 25.26 در پیکار با پارک هیجون از کره جنوبی بازنده تاتامی را ترک کرد. نماینده کشورمان در ملاقات پایانی 25.62 بر 24.28 مقابل وانگ کره ای باخت از کسب سهمیه بازماند.

وی صبح امروز دور نخست را با کسب امتیاز 24.88 و اسم صدرنشین پشت سر گذاشت، سپس در گروهی که فرانسه، پرو، مصر، فیلیپین، روسیه، اتریش و اسلواکی حضور داشتند با ثبت امتیاز 24.66 به اسم نفر نخست راهی دور سوم شد. وی در این مرحله هم با امتیاز 25.8 به اسم نفر دوم به دور چهارم و ملاقات رده بندی رفت و در این ملاقات هم یوجی هارا از سوئیس را 25.86 بر 25.46 از پیش رو برداشت و به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم ملی کاراته در این مسابقات چهار نماینده داشت که امیرمهدیزاده، رزیتا علیپور و فاطمه صادقی توفیقی در کسب سهمیه نداشتند.

با این وجود پرونده کاراته ایران برای حضور در بازیهای المپیک توکیو با چهار سهمیه در کومیته به وسیله سارا بهمنیار، حمید عباسعلی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده بسته شد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53065

به "شهرجردی هم سهمیه نگرفت، سهمیه های کاراته افزایش نیافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرجردی هم سهمیه نگرفت، سهمیه های کاراته افزایش نیافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید