صادقی: گره ای که با دست می توانستند باز نمایند با دندان باز کردند، کار استراماچونی صد برابر سخت تر می گردد

به گزارش بلاگ پو، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همه از استراماچونی توقع دارند که استقلال را قهرمان ایران و آسیا کند و کار او صدبرابر سخت تر شده است.

صادقی: گره ای که با دست می توانستند باز نمایند با دندان باز کردند، کار استراماچونی صد برابر سخت تر می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین صادقی مدافع پیشین تیم فوتبال پس از شکست 2 بر یک این تیم مقابل ماشین سازی گفت: باید فرایند تیمی و فوتبالی استقلال به سمتی برود که از لحاظ روحی و روانی افت کند. اتفاقات فوتبالی طبیعی است، من نمی توانم در خصوص مسائل فنی صحبت کنم و نمی توانم بگویم چرا تبریزی این طور بازی کرد، بازیکنان طبق نظرات استراماچونی کار می کردند.

وی ادامه داد: شاید اگر توپ ها گل می شد همه می گفتند که استقلال بدون سرمربی هم می برد. نگرانی ام این است و چند وقت پیش هم گفته بودم که استقلال به حاشیه می رود. اینکه مربی خارجی برود یا بیاید شاید فرقی به حال باشگاه یا افرادی که اطراف این باشگاه هستند، نکند ولی طرفدار خون دل خورده و نگران این است که استراماچونی برگردد و من از این شرایط می ترسم. کار استراماچونی صدبرابر سخت تر شده و همه توقع دارند که استراماچونی استقلال را قهرمان ایران و آسیا کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال توضیح داد: وزارت ورزش و شخص وزیر خوشبختانه تکانی خوردند و کاری کردند تا سفیر با استراماچونی جلسه بگذارد. گره ای که با دست می توانستند باز نمایند الان با چاقو و دندان باز می نمایند. اساتیدی که باعث این اتفاقات شدند فرار ننمایند و مطمئن باشند که گیر می افتند. من زبانش را دارم و می گویم حالا می خواهند شکایت هم نمایند. من به خاطر زبان تلخم از استقلال رفتم، هیچ وقت زیر بار حرف زور نرفتم چون ریگی به کفشم نیست و کتانی پایم است!

صادقی در سرانجام گفت: امروز به عنوان بازیکن پیشین استقلال آمدم و بازی استقلال را دیدم. درست نیست در دقیقه 96 یک بازیکن را به خاطر هدر دادن موقعیت گل فحش دهند، حالم از فوتبال به خاطر این اتفاقات به هم می خورد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17973

به "صادقی: گره ای که با دست می توانستند باز نمایند با دندان باز کردند، کار استراماچونی صد برابر سخت تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: گره ای که با دست می توانستند باز نمایند با دندان باز کردند، کار استراماچونی صد برابر سخت تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید