ضعف زیرساخت های ورزشی، میزبانی خیبر در شهرستان های اطراف تهران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسعود عبدی شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به خرید امتیاز لیگ یکی برای تیم فوتبال خیبر خرم آباد، گفت: در حال حاضر 26 بازیکن در اردوی این تیم به سر می برند.

ضعف زیرساخت های ورزشی، میزبانی خیبر در شهرستان های اطراف تهران

برنامه ریزی برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ یک

وی با بیان اینکه بازیکنان خیبر، خوب، جوان، با انگیزه و البته با تجارب لیگ یکی هستند، بیان کرد: در کادر فنی تیم علاوه بر سرمربی تیم امید روان خواه، از مربیان بومی هم استفاده شده است.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، ادامه داد: فکر می کنم امسال رتبه تک رقمی را در لیگ یک فوتبال کشور داشته باشیم، هدف ما هم همین موضوع است که امسال شرایط تیم تثبیت شود و برای سال بعد اهداف بزرگ تری را مدنظر قرار داده ایم.

جزئیات انتخاب بازیکنان

عبدی در ادامه سخنان خود به موضوع انتخابات بازیکنان غیر بومی برای تیم فوتبال خیبر خرم آباد اشاره کرد و گفت: امروز ورزش مرزی ندارد، حوزه استعداد یابی مختص به یک جغرافیای خاص نیست، باشگاه باید همه جغرافیای استان و همه شهرهای اطراف را در نظر بگیرد، چنین نگاهی وجود نداشته که آقای روان خوان بومی و یا غیر بومی بودن بازیکنان را در نظر گرفته است، بلکه شرایط ایجاب می کرده است.

وی، ادامه داد: در حال حاضر بین 9 تا 10 بازیکن لیگ یکی در تیم داریم، سه تا چهار بازیکن لر زبان داریم، بین 9 تا 10 نفر از بازیکنان تیم نیز از خرم آباد و شهرستان های لرستان هستند.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، تاکید کرد: نمی توان خط کشی کرد، برای ما فرقی نمی کند، مهم این است که کسی که در تیم بازی می کند برای نام مبارک خرم آباد و استان لرستان تمام تلاش خود را داشته باشد و به جغرافیایی که در آن بازی می کند ارزش قائل باشد.

امتیاز لیگ دو تیم خیبر خرم آباد واگذار می شود

عبدی با بیان اینکه ما نمی توانیم مربی را محدود کنیم، همانطور که بچه های ما در شهرها و تیم های دیگر بازی می کنند، بچه های دیگر از شهرستان های دیگر در خیبر بازی می کنند، اضافه نمود: در فوتبال حرفه ای نمی توانیم قائل به این باشیم که سهم بندی کنیم، مربی اختیار تام دارد، می تواند هر بازیکنی را انتخاب کند و در نهایت برای ما نتیجه مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امتیاز لیگ دو تیم خیبر خرم آباد واگذار خواهد شد، بیان داشت: در این زمینه نیز مشتری های زیادی وجود دارد، اما هدف ما این است که امتیاز را به یک باشگاه ریشه دار واگذار کنیم.

مسائل زیرساختی در ورزشگاه خرم آباد

مالک باشگاه خیبر خرم آباد با اشاره به مسائل زیرساختی حوزه فوتبال در لرستان، گفت: به دلیل همین مسائل زیرساختی ممکن است خیبر نتواند دو بازی اول خود را در خرم آباد برگزار کند.

عبدی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در این رابطه الزاماتی دارد، شرح داد: ورزشگاه خرم آباد ظاهراً در حوزه رختکن ها، سالن کنفرانس و… دارای مسائلی است، یک ماهی طول می کشد که این مسائل حل شود، ظاهراً زمین چمن ورزشگاه نیز مورد تأیید سرمربی تیم نیست، ایرادات اساسی دارد، با وجود اینکه اصلاح زمین چمن جز وظایف ذاتی باشگاه نیست، اما این امر از سوی باشگاه انجام می شود.

وی، گفت: برای اصلاح زمین چمن، باشگاه 200 میلیون تومان هزینه خواهد کرد، این امر یک ماه طول می کشد، ساختار ورزشگاه مانند رختکن ها و… نیز ظاهراً قرار است از سوی اداره کل ورزش و جوانان اصلاح شوند.

میزبانی خیبر در شهرستان های اطراف تهران

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، گفت: اگر این اقدامات حتی از فردا هم شروع شود حداقل خیبر میزبانی دو بازی را از از دست می دهد و از هفته پنجم میزبان می شود.

عبدی، اضافه نمود: در این راستا خیبر در شهرستان های اطراف تهران میزبان تیم ها خواهد بود.

عبدی که در گفتگوی خبری سخن می گفت، اضافه نمود: با توجه به اینکه بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود از صدا و سیمای مرکز لرستان این درخواست را داریم که بازی ها را به صورت زنده پخش کند چرا که حق هر شهروند لرستانی است که بازی تیم خود را به صورت زنده ببیند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37821

به "ضعف زیرساخت های ورزشی، میزبانی خیبر در شهرستان های اطراف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف زیرساخت های ورزشی، میزبانی خیبر در شهرستان های اطراف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید