طرح های حمایتی به تبلیغ بیشتری احتیاج دارد
به گزارش بلاگ پو، کاوه آقاجان زاده کاشی چی، مدیر کتاب فروشی گوتنبرگ در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به فروش پایین تابستانه کتاب گفت: فروش کم به دلیل فصل گرما و پاندمی کرونا است، این عوامل باعث شده است تا مردم از خانه بیرون نیایند. فروشگاه آنلاین نداریم اما خدمات پذیرش سفارش تلفنی داریم و تغییر چندانی نکرده است.

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.
آقاجان زاده کاشی چی با اشاره به ایجاد سامانه اینترنتی در کتاب فورشی گوننبرگ در آینده نزدیک، اعلام کرد: این کتاب فروشی در حال ایجاد سامانه اینترنتی فروش است، اما همچنان به سفارش های تلفنی رسیدگی می نماید. با توجه به اینکه مغازه عظیم است و کتاب های زیادی داریم، از میزان فروش راضی نیستیم.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید کتاب و تبلیغات را دو عامل اساسی در میزان تاثیرگذاری طرح های حمایتی دانست و اضافه نمود: مراجعه کنندگان به کتاب فروشی از طرح خبر ندارند، باید اطلاع رسانی بیشتری درباره طرح انجام می شد.
طرح تابستانه کتاب99 که با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم از 18 مردادماه شروع و تا 30 مرداد ادامه دارد. سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است. در این طرح به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب فروشی ها فراهم شده است.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران