طلای کاراته دنیا بر گردن عسگری

به گزارش بلاگ پو، بهمن عسگری کاراته کای کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا در وزن منهای 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد تا طلسم 12 ساله این وزن شکسته گردد.

طلای کاراته دنیا بر گردن عسگری

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران؛ بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دنیا در اسپانیا با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور از روز سه شنبه 15 آبان ماه شروع شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بهمن عسگری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال رقابت های دنیای مادرید به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا رفت و با شکست حریف سنتی خود موفق به کسب مدال طلای دنیا شد تا طلسم مدال طلای این وزن شکسته گردد. پیش از او در این وزن جاسم ویشگاهی در سال 2006 موفق به دریافت طلا دنیا شد.

کاراته کای کشورمان در دور نخست مبارزه خود برابر حریفی از سوئد 3 بر یک به پیروزی رسید.او در مبارزه دوم خود با نتیجه 8 بر صفر برابر فالی لی از چین به پیروزی رسید. در دور سوم مسابقات عسگری 2 بر صفر نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت.

او در دور چهارم 3 بر یک حریفی از سنگال را از پیش رو برداشت.عسگری در دیدار برابر حریفی از ژاپن با قانون هانتی پیروز شد. نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی 2 بر صفر حریفی از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد.

پیش از این و در مسابقات، ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی توانست مدال برنز را بدست آورد و سجاد گنج زاده در فینال این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره شد.

ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی و همچنین کاتای تیمی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته هامون درفشی پور و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی راه یافتند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

در بخش کومیته نیز مردان کشورمان راهی فینال شدند و بانوان برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می روند.

بیشتر بخوانید:

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

مدال برنز رقابت های دنیای کاراته به پورشیب رسید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2745

به "طلای کاراته دنیا بر گردن عسگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلای کاراته دنیا بر گردن عسگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید