عسکری: با هوگوهای موجود خیلی نمی توان به واقعی بودن نتایج امیدوار بود، احتمال تغییر ترکیب مسابقات آسیایی وجود دارد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: با سیستم هوگوهای الکترونیکی موجود در لیگ، خیلی نمی توان امیدوار بود که نتایج مسابقات واقعی باشد.

عسکری: با هوگوهای موجود خیلی نمی توان به واقعی بودن نتایج امیدوار بود، احتمال تغییر ترکیب مسابقات آسیایی وجود دارد

فریبرز عسکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری مسابقات گروه ب لیگ برتر تکواندو گفت: به نظرم مسابقات گروه الف بهتر بود، اما در مسابقات گروه ب نیز جوانان گمنامی را دیدم که باانگیزه بازی می کردند و قطعاً با تمرین، زحمت و ممارست می توانند در آینده برای خود اسم و رسمی دست و پا بکنند. متأسفانه همچنان خلاء بازیکن سنگین وزن را داریم و در اوزان بالا، مسابقات چنگی به دل نمی زد و فکر می کنم این موضوع یکی از نقاط ضعف ماست. برای جبران این مشکل باید کار ریشه ای انجام بدهیم که زمان بر خواهد بود و تا امروز زمان را از دست دادیم و باید کوشش کنیم در این قسمت اصلاحاتی داشته باشیم.

وی در خصوص عملکرد فرزان عاشورزاده گفت: فرزان در بازی اول مقابل یکی از بازیکنان خوب لیگ که در سال گذشته عملکرد درخشانی داشت، خیلی خوب عمل کرد. فرزان تصمیم گرفته است در مسابقات داخلی در وزن چهارم و در مسابقات بین المللی در وزن سوم حضور داشته باشد. بر همین اساس و با توجه به تغییر وزن، او احتیاج به زمان دارد تا در وزن جدید جا بیفتد و این موضوع طبیعی است.

سرمربی تیم ملی تکواندو اعلام کرد: در بازی دوم حریف او سنگین وزن تر بود و بازی کردن مقابل حریفان گمنام سنگین تر است، چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود می جنگند، اما در مجموع عملکرد فرزان قابل دفاع بود. از طرفی بارها گفتم که با سیستم هوگوهای الکترونیکی موجود در لیگ، خیلی نمی توان امیدوار بود که نتایج مسابقات واقعی باشد. باید ببینیم نفراتی که بالا می آیند عملکردشان در مسابقات رسمی و با هوگوهای دنیای چگونه خواهد بود که این موضوع مهمی است.

عسکری درباره اینکه احتمال تغییر در ترکیب مسابقات قهرمانی آسیا وجود خواهد داشت، گفت: ما قبل از تعویق مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته قرار بود با دو تیم در این مسابقات حضور داشته باشیم. یک تیم، تیم اصلی و ملی ما بود و تیم دیگر نفراتی بودند که سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به وسیله جام ریاست فدراسیون دنیای کسب نموده بودند و قرار بود هزینه های اعزام آن تیم را نیز فدراسیون پرداخت کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک سال از آن موقع گذشته و همه چیز تغییر نموده است و باید ابتدا جلسه ای با فدراسیون داشته باشم تا ببینم باز هم با وجود مخارج بالا تمایل به اعزام تیم دوم دارند یا نه. این یک بخش کار برای نفرات حاضر در تیم دوم است، اما در تیم اول احتمال تغییرات وجود دارد و دلیل این کار نیز هدف گذاری ما برای مسابقات المپیک و احتمال تغییر وزن نفرات المپیکی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود. طبیعتاً با تغییر وزن نفرات المپیکی، ترکیب به هم خواهد خورد و در این شرایط شاید در بعضی اوزان مسابقات انتخابی را برگزار کنیم و بهتر است عزیزان تمرینات خود را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو راجع به مصدومیت هادی پور و عدم حضور او در مسابقات لیگ نیز گفت: آرمین از دو ماه گذشته آسیبی در زانوی خود داشت و تحت درمان بود. خدا را شکر فرایند درمانش خیلی خوب پیش رفته بود و او در اردو سنگین ترین تمرینات فنی و بدنسازی را انجام می داد. متأسفانه در روز اول برگزاری مسابقات گروه ب پای او سر می خورد و زانویش خالی می نماید. باید از استاد خلیفه و کادر فنی تیم دانشگاه آزاد تشکر کنم که برای جلوگیری از تشدید مصدومیت هادی پور با یک تصمیم حرفه ای او را به زمین نفرستادند. کار درمان آرمین از روز آدینه آغاز شد تا در سریع ترین زمان به تمرینات بازگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41754

به "عسکری: با هوگوهای موجود خیلی نمی توان به واقعی بودن نتایج امیدوار بود، احتمال تغییر ترکیب مسابقات آسیایی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسکری: با هوگوهای موجود خیلی نمی توان به واقعی بودن نتایج امیدوار بود، احتمال تغییر ترکیب مسابقات آسیایی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید