عطایی: شاید اگر بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان رتبه نهمی ایران در رقابت های قهرمانی دنیا را نتیجه راضی کننده ای ندانست.

عطایی: شاید اگر بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست کانادا در رقابت های دنیای به مقام نهمی مسابقات رضایت داد.

بهروز عطایی در تشریح عملکرد جوانان ایران در این دوره از رقابت ها، گفت: مسابقات جوانان دنیا در سال 2021 به خاتمه رسید. رقابتی که بالاترین سطح مسابقات این رده سنی است و فکر می کنم سال جاری در بالاترین سطح ممکن برگزار گردید.

وی با ابراز تاسف از شکست ایران در دو بازی اول مرحله گروهی، اضافه نمود: متاسفانه در دو بازی اول نتوانستیم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذاریم و در شرایط سخت و با اختلاف ناچیز نتیجه بازی را واگذار کردیم تا از صعود به مرحله بعد باز بمانیم. به رغم این که در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، اما گروه مسنجمی بودیم و اجازه ندادیم هیچ فشاری روی تیم اثر منفی بگذارد. سعی کردیم در بازی های به جای مانده با تمام قوا بازی کنیم و توانستیم در 6 بازی پیاپی حریفان را با قاطعیت شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به نداشتن بازی تدارکاتی به علت شیوع کرونا اشاره نمود و گفت: شاید اگر بازی تدارکای مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد. طبیعتا نتیجه رقم خورده، نتیجه راضی نماینده ای نیست و تنها از این بابت خوشحالم که تیم توانست در فضای بسیار سخت، روز به روز بهتر گردد به طوری که رشد بازیکنان به وضوح قابل مشاهده بود. این مهم ترین خروجی رده های سنی پایه است.

عطایی گفت: خدا را شکر بازی ها را با پیروزی به خاتمه رساندیم؛ آن هم در مسابقاتی که همه ساله با تغییر و جابه جایی اسم ها روبه روست. در این رقابت ها برزیل تیم سوم دنیا در دوره قبل، هفتم شد. بلژیک تیم سوم اروپا پیروز نشد در جمع 4 تیم برتر مسابقات قرار گیرد. اما تیم لهستان که در اروپا صاحب مقام نشده بود، جای بلژیک را گرفت. کوبا و جمهوری چک هم در این بازی ها شکست خوردند. این خاصیت رده سنی پایه است. بنابراین نه باید از پیروزیت های این رده سنی سرمست شویم و نه از شکست ها سرخورده و ناامید. مهم ترین موضوع این است که در این رده سنی پیروز به تربیت نسلی شویم که بتوانند به آینده والیبال ایران یاری نمایند. امیدوارم این اتفاق اتفاق افتاده باشد. از این که فرایند رو به رشدی داشتیم راضی هستم و امیدوارم این فرایند در آینده هم ادامه پیدا کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55534

به "عطایی: شاید اگر بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: شاید اگر بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید