فاکس نیوز سخنرانی سخنگوی کاخ سفید را قطع کرد

به گزارش بلاگ پو، ایسنا نوشت: چند دقیقه پس از آغاز کنفرانس خبری کمپین رئیس جمهور کنونی آمریکا که در آن سخنگوی کاخ سفید دموکرات ها را به استقبال از تقلب و رای گیری غیرقانونی متهم کرد، مجری شبکه خبری فاکس نیوز پخش این سخنرانی را قطع کرد.

فاکس نیوز سخنرانی سخنگوی کاخ سفید را قطع کرد

به گزارش یاهو نیوز، نیل کاووتو، مجری شبکه خبری فاکس نیوز در حین قطع فیلم مربوط به این سخنرانی گفت: خب فکر می کنم که باید صادق باشیم. کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید طرف دیگر رقابت های انتخابات را به استقبال از تقلب و رای گیری غیرقانونی متهم می کند. تا زمانی که مک انانی اسناد و مدارک معتبری برای اثبات ادعاهای خود ارائه ندهد، نمی توانم این فیلم را پخش کنم. می خواهم مطمئن شوم که آنها اسناد و مدارکی برای اثبات ادعاهای خود دارند. اینکه طرف مقابل را به تقلب و تخلف در انتخابات متهم کنیم، اتهام بسیار بزرگی است.

مک انانی ادعاهای مقامات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا را تکرار کرد که در حقیقت توضیح می دهد چرا ترامپ شکست خود در برابر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا از حزب دموکرات را نمی پذیرد؛ بایدنی که 290 رای الکترال را بدست آورده در حالی که ترامپ تنها 214 رای الکترال را از آن خود کرده و هنوز آرای الکترال سه ایالت اعلام نشده است. مک انانی مدعی شد که مقامات انتخاباتی پنسیلوانیا ناظران کمپین انتخاباتی ترامپ را در هنگام شمارش آرا در فاصله های دوری نگه داشتند و همچنین از دادگاه عالی این ایالت به خاطر غرض ورزی و تعصب علیه ترامپ انتقاد کرد.

با توجه به اینکه 99 درصد از آرا در پنسیلوانیا شمارش شده است، بایدن با بیش از 45 هزار رای از ترامپ پیشتاز است. خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه این ایالت را متعلق به بایدن دانست و اظهار داشت که بایدن 270 رای الکترال لازم برای رسیدن به کاخ سفید را بدست آورده است. اما ترامپ از قبول شکست در انتخابات امتناع کرده و کمپینش شکایت هایی را در پنسیلوانیا و چند ایالت چرخشی دیگر با امید عوض کردن نتایج در آنجا تنظیم کرده اند.

رانا مک دنیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان که پس از مک انانی سخنرانی کرد، مدعی یک سری تخلفات در ایالت میشیگان شد اما از ارائه جزئیات به خبرنگاران امتناع کرد.

وی گفت: ناظران حزب جمهوری خواه در بخش وین واقع در ایالت میشیگان از حق قانونی برای نظارت بر این انتخابات منع شدند و عمدا در بی اطلاعی نگه داشته شدند. مقامات انتخاباتی پنجره ها را پوشانده و درها را بسته اند.

مک دنیل افزود: هزاران گزارش درباره تهدید و ارعاب ناظران انتخاباتی حزب جمهوری خواه وجود دارد و آنها قادر نیستند تا وظیفه خود را انجام دهند.

مک انانی در پاسخ به اصرار خبرنگاران درخصوص اینکه آیا وی سند و مدرکی دال بر وجود آرای تقلبی در صندوق های رای در اختیار دارد یا خیر، گفت: چیزی که ما اکنون از شما می خواهیم این است که صبور باشید.

تا به امروز سناتور میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و دیگر جمهوری خواهان نظر مثبت خود را نسبت به استراتژی قانونی کمپین ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات ابراز کرده اند.

برخی دیگر از مجریان شبکه خبری فاکس نیوز نیز نسبت به ادعاهای ترامپ شک و تردید دارند البته هیچ یک از آنها به اندازه کاووتو صریح نبوده اند.

310 310

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37580

به "فاکس نیوز سخنرانی سخنگوی کاخ سفید را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکس نیوز سخنرانی سخنگوی کاخ سفید را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید