فتوحی: اگر حریفان بدانند با چه امکاناتی به ما باخته اند خودشان را نمی بخشند!

به گزارش بلاگ پو، ملی پوش سابر ایران گفت:اگر حریفان بدانند ما با چه امکاناتی تمرین می کنیم، خودشان را به دلیل باخت هایی که مقابل ما داشتند نمی بخشند.

فتوحی: اگر حریفان بدانند با چه امکاناتی به ما باخته اند خودشان را نمی بخشند!

به گزارشمحمد فتوحی در خصوص شرایط اردویی تیم ملی سابر گفت: پس از مسابقات جام دنیای مصر، مدت کوتاهی را استراحت کردیم تا از لحاظ امادگی به شرایط بهتری برسیم. البته با وجود این اتفاق، تمرینات خودمان را در شهر های خودمان دنبال کردیم. از روز شنبه هم دور جدید تمرینات تیم ملی در آموزشگاه ملی المپیک آغاز شده است که بیشتر مشغول انجام کار های بدنسازی هستیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی سابر در سال 2019، گفت: می دانستیم سال 2019 سال مهمی برای ما است به دلیل اینکه مسابقات سهمیه المپیک در پیش بود و در تمامی رقابت ها، با امکاناتی نابرابر به جنگ تیم های قدرتمند می رفتیم. اولین هدف ما رسیدن به به سهمیه المپیک بود که خوشبختانه توانستیم ضمن جمع امتیازات خوبی به یک قدمی سهمیه هم نزدیک شویم. البته ما به این افتخاراتی که کسب کردیم قانع نیستیم و بزرگترین هدف ما کسب مدال در توکیو و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان است. امیدوارم سال 2020 بهتر از سال 2019 باشد. با توجه به سطحی که تیم ما دارد کسب مدال المپیک اصلا دور از انتظار نیست.

ملی پوش سابر ایران در خصوص اینکه اگر در المپیک صاحب مدال شویم آیا از تیم ملی خداحافظی خواهد نمود یا خیر، بیان کرد: هیچ کدام از شمشیربازان تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی پس از المپیک توکیو ندارند، زیرا هنوز به حق واقعی خودمان نرسیده ایم و می خواهیم مدال های زیادی را در مسابقات دنیای به دست بیاوریم.

فتوحی در خصوص کیفیت لیگ شمشیربازی گفت: سطح مسابقات لیگ شمشیربازی قابل قیاس با افتخاراتی که کسب کردیم نیست و این ضعفی است که مسئولان فدراسیون شمشیربازی باید راه چاره مناسبی برای آن در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه امکانات تیم ملی ایران قابل مقایسه با دیگر تیم ها نیست، توضیح داد: مقایسه شرایط ما با تیم های مطرح دنیا اصلا منطقی نیست. امکانات و شرایط آماده سازی که آن ها دارند قابل مقایسه با ما نیست. البته یکسری تمهیدات انجام شده، به طور مثال ما از مربی بدنساز و ماساژور استفاده می کنیم.

شرایط بهتر از قبل شده، اما باز هم نمی توان مقایسه کرد. اگر حریفان بدانند ما با چه امکاناتی تمرین می کنیم، خودشان را به دلیل باخت هایی که مقابل ما داشتند نمی بخشند! فدراسیون کوشش می نماید به اندازه وسعش شرایط بهتری را برای تیم مهیا کند.

منبع: میزان

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18609

به "فتوحی: اگر حریفان بدانند با چه امکاناتی به ما باخته اند خودشان را نمی بخشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتوحی: اگر حریفان بدانند با چه امکاناتی به ما باخته اند خودشان را نمی بخشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید