فردا آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها

به گزارش بلاگ پو، رییس مرکز جذب وزارت علوم از اتمام مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تا فردا سه شنبه دهم مهر ماه اطلاع داد.

فردا آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها

دکتر رضوان طلب در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: سال جاری فراخوان جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه ها در دو مرحله شهریور ماه و بهمن برگزار می گردد که فراخوان بهمن ماه 96 به خاتمه رسید و در طی آن 800 نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه های کشور شدند.

وی در ادامه توضیح داد:مقدمات فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه سال جاری در تابستان فراهم شد و دانشگاه ها احتیاجهای خود را به وزارت علوم اعلام کردند. بطوریکه فراخوان از روز 21 شهریور شروع شد و با در نظر دریافت مهلت تمدید گردیده فردا سه شنبه دهم مهر ماه خاتمه می پذیرد. همچنین سایر متقاضیان نیز می توانند در این مهلت تمدید گردیده اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

رییس مرکز جذب وزارت علوم گفت: جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها به این شکل است که همه دانشگاه های دولتی و غیردولتی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که فراخوان مستقل دارد)، می توانند در فراخوان جذب هیات علمی حضور داشته باشند و بر اساس آنالیز های انجام گردیده حدودا هشت تا 10 برابر امکان وزارت علوم برای جذب اعضای هیات علمی (از نظر بودجه، امکانات و سهمیه استخدامی) از سوی دانشگاه ها اعلام احتیاج اجرا شده است.

به گفته وی، تقریبا در هر فراخوان جذب اعضای هیات علمی، تعداد 800 تا 1500 نفر از 10 سال پیش در دانشگاه ها پذیرش اجرا شده است و در فراخوان شهریور ماه سال جاری نیز 800 نفر جذب دانشگاه ها می شوند. بر اساس سیاست های وزارت علوم دانشگاه های نوپا و مناطق محروم نیز اولویت بیشتری برای استخدام نیرو خواهند داشت. به طور کلی در سال 97، 1600 نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه ها خواهند شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 808

به "فردا آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید