فشارهایی بود که اصلا لیگ را برگزار نکنیم، اولویت ما المپیک است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی لیگ برتر کشتی در سال 98 امروز در سالن جلسات خانه کشتی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی برگزار گردید.

فشارهایی بود که اصلا لیگ را برگزار نکنیم، اولویت ما المپیک است

در ابتدای این نشست رئیس سازمان لیگ کشتی توضیحاتی را درباره زمابندی لیگ برتر در سال 98 ارائه کرد. عبدالمهدی نصیرزاده خطاب به حاضران گفت: با توجه به مکاتباتی که با صداوسیما اجرا شده و لزوم پخش زنده رقابت های لیگ، مقرر شده مسابقات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار گردد. همچنین همانطور که قبلا اعلام شده هر تیمی که 3 ملی پوش در تیم های امید و ارتش داشته باشد، می تواند درخواست کند تا مسابقه اش به تعویق بیافتد.

وی در ادامه به برگزاری جلسات طولانی با کادرفنی تیم های ملی اشاره نمود و افزود: با توجه به تقویم فشرده مسابقات در سال 98 بعد از جلسات کارشناسی مجبور شدیم زمان لیگ برتر کشتی فرنگی را کمی کوتاه تر کنیم و به همین دلیل باید مسابقات هر هفته در یک شهر برگزار گردد. البته اجرایی شدن این برنامه منوط به تایید باشگاه هاست و باید با تعامل کارها پیش برود.

در ادامه علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی صحبت هایی را خطاب به حاضران مطرح نمود و گفت: فشارهایی روی ما بود که اصلا لیگ را سال جاری برگزار نکنیم. از سوی دیگر ما نمی خواستیم لیگ به شکل فصلی برگزار گردد چون ثمره ای برای کشتی نداشت.

وی ادامه داد: جلسه ای مدیران فنی و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی داشتیم که به جمع بندی در خصوص برگزاری لیگ به صورتی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده است باشیم. البته باید این مطلب را هم اضافه کنم که سرمربیان تیم های ملی ما حق دارند، چراکه نگران نفرات اصلی هستند و درسال پیش از المپیک همراهی کاملی با ما داشتند.

دبیر گفت: اولویت فدراسیون کشتی المپیک است. البته سعی می کنیم جام باشگاههای دنیا را هم در سال 2019 برگزار کنیم تا انگیزه ای برای تیم های حاضر در لیگ باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: بعد از نشست هایی که داشتیم، تصمیم بر این شد مربیان ملی در تمامی رده های سنی در لیگ برتر حضور نداشته باشند. لیگ برای فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر سعی کردیم سال جاری با همکاری سازمان صدا و سیما پوشش تلویزیونی کاملی هم داشته باشیم.

سپس رییس سازمان لیگ اعلام نمود در بحث معافیت مالیاتی باشگاه ها می توانند با توجه به مذاکرات اجرا شده نامه ای را به ریاست فدراسیون ارسال نمایند تا به نهادهای مربوطه ارجاع گردد. همچنین در در رابطه با اسپانسرینگ و تبلیغات محیطی لیگ هم طبق اعلام نصیرزاده سهم فدراسیون و باشگاه ها 50-50 خواهد بود.

در بخش بعدی این جلسه اکبر طهماسبی، داور با سابقه کشتی ایران بعضی موارد را به باشگاه ها جهت میزبانی شایسته در لیگ برتر توصیه کرد.

در ادامه، دبیر سازمان لیگ برنامه پیشنهادی لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد و را برای حاضران قرائت کرد و این برنامه به صورت مکتوب نیز در اختیار نمایندگان باشگاه ها نهاده شد. بعضی از نمایندگان باشگاهها پیشنهادات خود را درباره برنامه پیشنهادی ارائه کردند که اکثر آنها مورد پذیرش مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ نهاده شد.

بعد از نهایی شدن برنامه های لیگ برتر کشتی در سال 98 و ابلاغ آن به باشگاه ها، رئیس فدراسیون از همکاری باشگاه ها در سال المپیک برای یاری به تیم های ملی تقدیر و تشکر کرد.

سپس موضوع استفاده تیم های لیگ برتری از مشاوران رسانه ای و یاری دریافت از کشتی نویسان هم توسط رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ خطاب به باشگاهها مطرح شد.

در انتها این نشست نیز ملک محمد بویری، نماینده باشگاه سیناصنعت ایذه پیشنهاد کرد سهمیه ای برای حضور برترین کشتی گیران لیگ در انتخابی تیم ملی در نظر گرفته گردد که مقرر شد این موضوع توسط کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی مورد آنالیز قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13171

به "فشارهایی بود که اصلا لیگ را برگزار نکنیم، اولویت ما المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشارهایی بود که اصلا لیگ را برگزار نکنیم، اولویت ما المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید