فعالیت پارک علم وفناوری در بخش کشاورزی و گردشگری باید افزایش یابد

به گزارش بلاگ پو، عبدالقیوم قلی پوری در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: برگزاری رویدادهای شتاب با الگوی فراوری کسب و کارهای نوین به منظور توجه به بخش های کشاورزی و گردشگری در پارک علم و فناوری استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

فعالیت پارک علم وفناوری در بخش کشاورزی و گردشگری باید افزایش یابد

وی اضافه نمود: آشناسازی بیشتر جوانان با پارک علم و فناوری و طرح های آموزشی و حمایتی موجود، این قشر توانای جامعه را آماده تر از گذشته خواهد نمود تا احتیاجهای موجود در صنعت کشاورزی و گردشگری را تشخیص داده و به آن پاسخ فناورانه ای بدهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: برگزاری پنجمین رویداد شتاب با موضوع صنعت گردشگری در راستای توجه به این احتیاج مهم بوده و امیدواریم با برگزاری کیفی چنین برنامه هایی در حمایت از جوانان موفق تر از همیشه ظاهر شویم.

پیش بینی حضور 150 نفر در پنجمین رویداد شتاب

قلی پوری ادامه داد: تاکنون برای رویداد شتاب با محوریت صنعت کشاورزی، صد نفر از علاقه مندان ثبت نام کردند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط در روزهای باقیمانده این آمار به 150 نفر نیز افزایش پیدا کند.

به گفته وی برگزاری چنین رویدادهایی اگر منجر به اشتغال شده و احتیاجهای موجود را به شکل ارزشمندی پاسخ دهد در مسیر پیاده ساختن ایده ها با پاسخ های فناورانه و مناسبی همراه خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3841

به "فعالیت پارک علم وفناوری در بخش کشاورزی و گردشگری باید افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت پارک علم وفناوری در بخش کشاورزی و گردشگری باید افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید