فعالیت کارخانجات چینی به کمترین میزان در 3سال اخیر رسید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در ماه فوریه با کاهش سفارشات صادرات که به کمترین میزان خود پس از بحران اقتصادی دنیا رسید، فعالیت کارخانجات چین به کمترین میزان 3 ساله خود کاهش یافت که این تاکیدی بر افزایش مسائل اقتصادی چین در مواجهه با کاهش تقاضا در داخل و خارج است.

فعالیت کارخانجات چینی به کمترین میزان در 3سال اخیر رسید

این داده ها دیدگاه هایی را تقویت کرد که پیش بینی می نمایند بعد از کند شدن رشد اقتصادی چین در سال گذشته و رسیدن آن به پایین ترین میزان 30 ساله، دومین اقتصاد بزرگ دنیا همچنان در حال کندتر شدن باشد.

شاخص پی ام آی (شاخص مدیران خرید) از 49.5 واحد در ماه ژانویه به 49.2 واحد در ماه فوریه افت کرد. این نشان می دهد برای سومین ماه متوالی فعالیت کارخانجات چین در حال افت کردن است. سرعت حذف مشاغل در این بخش، در بیشترین میزان خود از دسامبر 2015 تا کنون قرار گرفته است.

در ماه فوریه برای اولین بار پس از ژانویه 2009، میزان فراوریات کارخانجات با کاهش روبرو شد. زیرشاخص فراوری که در ماه گذشته در سطح 50.9 واحد قرار داشت (عدد بالای 50 نشانه رشد است) در ماه فوریه به 49.5 واحد کاهش یافت.

با تور چین سفر کنید

سفارشات جدید برای صادرات، برای نهمین ماه متوالی و با شدت بیشتری، کاهش یافت، که این حاکی از بدتر شدن تقاضا در دنیا است. زیرشاخص مربوطه که در ماه ژانویه در 46.9 واحد قرار داشت به 45.2 واحد افت کرد که کمترین میزان آن از فوریه 2009 تا کنون است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3458

به "فعالیت کارخانجات چینی به کمترین میزان در 3سال اخیر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کارخانجات چینی به کمترین میزان در 3سال اخیر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید