فوتبال ایران و کره جنوبی به هم نزدیک تر شدند

به گزارش بلاگ پو، در نشست سفیر جدیده کره جنوبی در تهران با رئیس فدراسیون فوتبال طرفین به ارتباط نزدیک تر فدراسیون های فوتبال دو کشور تاکید کردند.

فوتبال ایران و کره جنوبی به هم نزدیک تر شدند

به گزارش خبرنگاران ،یوجانگ هیان سفیر جدید کره جنوبی که به ملاقات مهدی تاج آمده گفت:من از قبل فوتبال ایران را دنبال می کردم و بازیکنانی مانند علی دایی و جواد نکونام را می شناسم و علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم.ایران و کره جنوبی دو تیم قدرتمند در قاره آسیا هستند و امیدوارم هر روز نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری نمایند. ما آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را داریم و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم این ارتباط گسترش پیدا کند و تیم های مختلف ایرانی در رده سنی پایه، فوتسال و بانوان برای برگزاری بازی های تدارکاتی به کره جنوبی بیایند.

مهدی تاج هم گفت:با فدراسیون فوتبال کره جنوبی ارتباط نزدیکی داریم. در جلسه گذشته هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در توکیو برگزار گردید، ملاقاتی با دکتر چونگ، رئیس فدراسیون کره جنوبی داشتم و آمادگی خود را برای گسترش ارتباطات بیشتر بین دو فدراسیون اعلام کردیم. بدون تردید همکاری با کره جنوبی به پیشرفت و توسعه فوتبال ایران یاری بسزایی می نماید.

تاج با اشاره به بازی ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که با شب تاسوعای حسینی مصادف گردیده بود گفت:جا دارد از طرفداران کره ای به خاطر اینکه با عزاداران ایرانی همدردی کردند و نسبت به فرهنگ و مذهب ما ادای احترام کردند، تشکر و قدردانی کنم.

3-220

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1463

به "فوتبال ایران و کره جنوبی به هم نزدیک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران و کره جنوبی به هم نزدیک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید