فوتبال دنیا، رقابت میلان و یوونتوس برای جذب رابیو

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - آدرین رابیو، هافبک فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن مورد توجه دو باشگاه مطرحی ایتالیایی قرار گرفته است.

فوتبال دنیا، رقابت میلان و یوونتوس برای جذب رابیو

به گزارش خبرنگاران، آدرین رابیو که در جام جهانی 2018 روسیه یکی از مهره های تأثیرگذار تیم ملی فرانسه در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت ها بود، در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده حرفه ای اش بر سر زبان ها بوده و از علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی نسبت به جذب وی مطالبی منتشر شده است.

نشریه ایتالیایی توتو اسپورت گزارش داد دو باشگاه میلان و یوونتوس نسبت به جذب این هافبک 23 ساله علاقه مند هستند و در این راه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. قرارداد رابیو با پاری سن ژرمن در انتها فصل جاری به انتها خواهد رسید و این بازیکن هنوز تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه فرانسوی نشان نداده است.

رابیو که مورد توجه دو باشگاه منچسترسیتی و بارسلونا هم واقع شده است، در صورت پیوستن به یوونتوس شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را هم خواهد داشت، اما با میلان این فرصت را از دست خواهد داد، هرچند او رابطه خوبی با مدیر ورزشی میلان دارد.

رابیو که در سال 2012 اولین بازی اش را برای پاری سن ژرمن انجام داد، تا کنون 219 بازی برای پاری سن ژرمن در رقابت های مختلف انجام داده و موفق به زدن 24 گل هم شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2760

به "فوتبال دنیا، رقابت میلان و یوونتوس برای جذب رابیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رقابت میلان و یوونتوس برای جذب رابیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید