فولکس قدیمی به یک خانه متحرک عجیب تبدیل شد، عکس

به گزارش بلاگ پو، کمپرها و خودروهایی که بعضی از امکانات یک خانه را دارند، از نظر طراحی و ویژگی های ظاهری در نوع خود خاص هستند.بعضی از افرادی که هوادار این نوع خودروها هستند، ظاهر و طراحی کمپرها را به گونه ای تغییر می دهند که واقعا جالب و عجیب هستند.

فولکس قدیمی به یک خانه متحرک عجیب تبدیل شد، عکس

امیرمسعود عابدین: این کمپر عجیب و غریب بر مبنای یک فولکس واگن تیپ 2 1963 ساخته شده است. این کمپر فولکس واگن را در Car & Classic، جایی که در بریتانیا به حراج گذاشته می گردد، پیدا خواهید کرد. قیمت پیشنهادی تقریبا 18 هزار پوند (معادل 22 هزار دلار) اعلام شده است.

یک موتور چهار سیلندر آئودی S3 همراه با توربوشارژ در پشت آن قرار گرفته است. طبق توضیحات حراجی، این فولکس واگن در شرایط بی عیب و نقص به سر می برد. گفته می گردد که موتور و گیربکس اتوماتیک به خوبی کار می نمایند.

این سفارشی سازی از این جهت خاص محسوب می گردد که یک ون، تبدیل به نوعی تریلر شده است. قسمت جلویی ون کاملا از آن جدا شده و شکل عادی خود را از دست داده است.

  • فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد/ عکس

  • نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!/ عکس

فضای داخلی کلاسیک فولکس تیپ 2 با چند ارتقاء برای سازگاری با پیشرانه مدرن همراه شده است. در خصوص این تریلر، یک تخت دو نفره در پشت نصب شده است. یک یخچال بزرگ در وسط خودرو در پای تخت نصب شده و کابینت ها و یک کانتر در کنار تخت در پشت درهای جانبی قرار می گیرند.

این در حافهرست که فضایی که قبلاً به وسیله صندلی ها و یک داشبورد اشغال می شد، اکنون به یک کانتر بزرگ با فضای ذخیره سازی بیشتر تبدیل شده است. سقف پاپ تاپ کوچک برای فضای سر بیشتر حفظ شده و محفظه موتور که اکنون خالی است، برای ذخیره سازی بیشتر پایین آمده است.

یک سایبان روی سقف وجود دارد که برای راحتی در فضای باز توسعه می یابد.

طبق فهرست حراج، این خودرو به عنوان یک وسیله نقلیه ثبت شده و برای بریتانیا قانونی است. کیلومترشمار دیجیتال خودرو کارکرد 38,343 کیلومتر (23,825 مایل) را نشان می دهند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 مهر 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72512

به "فولکس قدیمی به یک خانه متحرک عجیب تبدیل شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس قدیمی به یک خانه متحرک عجیب تبدیل شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید