قاسمی نژاد: دوست دارم در هر بازی برای شهر خودرو گل بزنم، فعلاً درباره آینده صحبت نمی کنم

به گزارش بلاگ پو، امین قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو از اظهارنظر در خصوص آینده خود در این تیم و احتمال حضورش در تیم های دیگر خودداری کرد.

قاسمی نژاد: دوست دارم در هر بازی برای شهر خودرو گل بزنم، فعلاً درباره آینده صحبت نمی کنم

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکردش در شهر خودرو و اینکه با وجود غیبت در سه چهار بازی پیروز به زدن هشت گل شده است، گفت: خدا را بابت این موضوع شکر می کنم و البته این گل ها نتیجه زحمات همه بچه ها بوده است. من دوست دارم در هر بازی برای شهر خودرو گل بزنم تا این تیم صندلی خوبی در جدول داشته باشد. از طرفی وقتی تیم نتیجه بگیرد این موضوع به عملکرد فردی من هم یاری می نماید. همه ما در کوشش هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در واکنش به بعضی شایعات مبنی بر احتمال جدایی اش از شهر خودرو و اینکه گفته می گردد با چند پیشنهاد خوب روبرو شده است، خاطر نشان کرد: فعلاً در خصوص آینده صحبت نمی کنم، چون در حال حاضر مهمترین موضوع این است که شهر خودرو در دو بازی آینده که تا خاتمه نیم فصل اول باقی مانده است، نتایج خوبی بگیرد و شرایط بهتری در جدول پیدا کند. در حال حاضر تمام تمرکز من روی بازی های شهر خودروست نه چیز دیگری.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص بازی بعدش تیمش برابر مس رفسنجان گفت: در لیگ سال جاری بازی آسان وجود ندارد و هر بازی سختی های خاص خودش را دارد. ما میزبان هستیم و امیدوارم در این بازی خانگی سومین برد پیاپی را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42656

به "قاسمی نژاد: دوست دارم در هر بازی برای شهر خودرو گل بزنم، فعلاً درباره آینده صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: دوست دارم در هر بازی برای شهر خودرو گل بزنم، فعلاً درباره آینده صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید