قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کوشش می کنیم

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: کوشش می کنیم سهمیه مسابقات جهانی را به دست آوریم اگرچه در این راه کار سختی در پیش داریم.

قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کوشش می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، خدیجه قانع در مورد شرایط اردوی تیم ملی هندبال زنان گفت: دومین اردو تیم ملی در حال برگزاری است و بچه ها نسبت به اردو قبل با آمادگی بیشتری وارد شدند. در اردوی قبل حدود 56 هندبالیست را دعوت کردیم و از میان آنها 29 نفر به اردو دوم راه یافتند. در این اردو هم تعدادی از بازیکنان کنار گذاشته می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب نهایی تیم چه زمانی تعیین می گردد، گفت: در اردوی بعدی 22 بازیکن دعوت خواهند شد و در ادامه و اردوهای بعدی در مورد نفرات به جمع بندی خواهیم رسید و در مدت زمان به جای مانده روی تاکتیک و تکنیک بازیکنان کار می کنیم.

مربی تیم ملی هندبال بانوان در مورد لزوم برگزاری بازی های تدارکاتی و اردوی برون مرزی با توجه به تعطیلی چندین ساله تیم هندبال بانوان توضیح داد: فدراسیون برای برگزاری یک بازی محبت آمیز برنامه ریزی نموده اما هنوز میان دو کشور مردد هستیم. اگر این بازی تدارکاتی برگزار گردد مطمئنا به آمادگی بازیکنان یاری و سبب می گردد با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شویم. با توجه به اینکه مدت زمان کمی تا مسابقات داریم، یک یا دو بازی تدارکاتی به تیم و بازیکنان یاری زیادی خواهد نمود.

قانع در مورد حضور دو بازیکن روس در اردوی تیم ملی زنان گفت: یکی از رقبای ما در مسابقات آسیا ازبکستان است. سطح و مدل بازیکنان این کشور یا همان شوروی سابق، به بازیکنان روس نزدیک است. بنابراین این دو بازیکن خیلی به ما یاری خواهند کرد تا در دفاع و حمله مقابل آنها به آمادگی بیشتری برسیم.

مربی تیم هندبال بانوان در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال جهانی شدن تیم ملی هندبال زنان وجود دارد، تاکید نمود: اول باید از مسئولان فدراسیون تشکر کرد که نگاهی ویژه به هندبال بانوان دارند و با توجه به اینکه 6 سهمیه جهانی در آسیا توزیع می گردد، تصمیم گرفتند تیم را اعزام نمایند. کار ما سخت است چون در دوره قبل در مسابقات شرکت نکردیم و هر غیبت فاصله ما را تا سکوهای آسیا بیشتر خواهد نمود. از طرفی چهار تیم در آسیا هستند که حرف اول را می زنند و به سطح بازی های اروپا خیلی نزدیک هستند. اگر این چهار کشور را کنار بگذاریم، ازبکستان، هنگ کنگ و حتی کره شمالی را به اسم رقیب پیش رو داریم که رقبای سختی برای ما هستند. کوشش می کنیم که کسب سهمیه محقق گردد اما کار سختی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای ایران رقم بخورد و جهانی شویم.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50637

به "قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانع: برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید