قدردانی از علی قائدیان جهادگر دانشگاهی جانباز فارس

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/فارس در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره حرکت دانشگاه علمی کاربردی، از علی قائدیان، جهادگر دانشگاهی فارس که در حوادث آبانماه مصدوم شده بود، قدردانی و تجلیل شد.

قدردانی از علی قائدیان جهادگر دانشگاهی جانباز فارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

پنجشنبه 17 بهمن و در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره دانشجویی برکت دانشگاه علمی کاربردی کشور، با حضور رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور، رئیس مرکز آموزش جامع علمی و کاربردی جهاددانشگاهی و رئیس جهاددانشگاهی فارس، از علی قائدیان، جهادگر جانباز جهاددانشگاهی فارس تجلیل شد.

علی قائدیان در حوادث آبانماه و حین حمله اغتشاشگران به ساختمان مرکز آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس در شیراز، به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

این جهادگر جانباز، پس از ماه ها بستری در بیمارستان و از سر گذراندن عمل های جراحی متعدد مغز و اعصاب، ستون فقرات و دست و پا، به تازگی از بیمارستان مرخص شده است.

قائدیان، جهادگر 27 ساله جهاددانشگاهی استان فارس در این حوادث از ناحیه سر، چشم، لگن، ستون فقرات، پاها و دستها، دچار مصدومیت شدید شده بود و با کوشش شبانه روزی پزشکان فوق تخصص و متخصص و کادر درمانی بیمارستان شهید ترومای شهید رجایی شیراز، به زندگی لبخندی دوباره زده است.

به گزارش خبرنگاران، در جریان اغتشاشات آبانماه در شیراز، مرکز آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس واقع در چهارراه عدالت، توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد.

به گفته مسئولان جهاددانشگاهی استان فارس این ساختمان 6 طبقه در جریان این حوادث بالغ بر 10 میلیارد تومان خسارت دید که با کوشش شبانه روزی صورت گرفته، بخشی از این ساختمان بازسازی شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و رئیس مرکز آموزش عالی جهاددانشگاهی کشور، با تاکید بر لزوم تسریع در بازسازی ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی فارس، ابراز امیدواری کردند که برای نیم سال تحصیلی بهمن سال جاری، شاهد راه اندازی مجددی این مرکز باشیم.

مسئولان جهاددانشگاهی فارس تاکید دارند که بازسازی و تجهیز 100 درصدی این مرکز آموزشی با حجم سنگین خسارت های وارده، نیازمند همراهی و یاری دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، وقوع حریق و تخریب کامل ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی فارس، باعث تعطیلی کلاس های دانشجویان این مرکز نشد و با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان این نهاد، زمینه برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی پس از دوهفته در شیراز فراهم شد و دانشجویان امکان ادامه تحصیل را یافتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19710

به "قدردانی از علی قائدیان جهادگر دانشگاهی جانباز فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از علی قائدیان جهادگر دانشگاهی جانباز فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید