مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی

به گزارش بلاگ پو، ماکسیم مانوکیان اولین کشتی گیر خارجی است که با عقد قرارداد با نماینده یزد، حضورش در لیگ برتر کشتی فرنگی قطعی شده است.

مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه هنوز فدراسیون کشتی مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا دریافت ننموده، اما قرعه کشی لیگ برتر اجرا شده و تا به امروز 10 تیم در رشته کشتی آزاد و 11 تیم در رشته فرنگی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده و گروه بندی شان معین شده است.

ماکسیم مانوکیان کشتی گیر وزن 82 کیلوگرم تیم ملی ارمنستان که در مسابقات جهانی 2017 پاریس مدال طلا را از آن خود نموده، اولین خارجی است که حضورش در لیگ برتر ایران قطعی شده و با تیم هیئت کشتی یزد قرارداد بسته است.

این کشتی گیر سال گذشته مد نظر یکی از تیم های لیگ رجحان بود، که درنهایت با بدقولی آنها روبرو شد و این فصل تصمیم گرفت که در تیم ملک محمد بویری که فصل گذشته راهنمایی سیناصنعت ایذه را برعهده داشت، کشتی بگیرد.

یک کشتی گیر ارمنی دیگر نیز مد نظر تیم یزد است. این در حالی است که با وجود ابهاماتی که در مورد برگزاری لیگ این فصل وجود دارد، تیم ها با ستارگان کشتی جهان وارد مذاکره شده و گنو پتریاشویلی نیز کشتی گیر دیگری است که قرار است یکی از تیم های لیگ رجحان را همراهی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32768

به "مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید