متن نامه گل گهر به فدراسیون فوتبال که رسانه ای نشد چه بود؟ ، تحقیقات پلیس فتا: 7 ایمیل جعلی با آی پی 3 کشور ثبت شد!

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید گزارش پلسی فتا درباره تخلف باشگاه گل گهر سیرجان 51 صفحه است و در این گزارش ارسال ایمیل با آی. پی کشورهایی، چون روسیه، هلند و هنگ کنگ انجام شده است.

متن نامه گل گهر به فدراسیون فوتبال که رسانه ای نشد چه بود؟ ، تحقیقات پلیس فتا: 7 ایمیل جعلی با آی پی 3 کشور ثبت شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین شریفی درباره تخلف باشگاه گل گهر در استفاده از بازیکن غیر مجاز و اینکه فدراسیون چه زمانی متوجه غیر قانونی بودن این بازیکن شده بود، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*هرچه جلوتر آمدیم تشکیک ها بیشتر شد که بازیکن غیر مجاز است. البته از ابتدا، این مسئله مطرح شد. بازیکن به ایران آمده و مقابل صنعت نفت به علت عدم صدور کارت بازی ننموده است چون سازمان لیگ دو مدرک خواسته بود. اول اینکه باشگاه گل گهر مسئولیت بازیکن را بپذیرد و دوم اینکه فدراسیون گابن مدرکی را دال بر حضور بازیکن در چهار بازی ملی با ذکر دقایق اعلام کند. در نهایت این مدارک به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه شد.

*اول آذر باشگاه گل گهر نامه ای را به فدراسیون فوتبال فرستاده و اعلام نموده است مطابق مستندات پیوست، هم مسئولیت این بازیکن را قبول و هم هر چهار ملاقات ملی که تایید شده را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60516

به "متن نامه گل گهر به فدراسیون فوتبال که رسانه ای نشد چه بود؟ ، تحقیقات پلیس فتا: 7 ایمیل جعلی با آی پی 3 کشور ثبت شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن نامه گل گهر به فدراسیون فوتبال که رسانه ای نشد چه بود؟ ، تحقیقات پلیس فتا: 7 ایمیل جعلی با آی پی 3 کشور ثبت شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید