مجیدی: هیچ وقت از العین جدا نشدم، متسو را فراموش نمی کنم، خوشحالم مقابل تیم سابقم قرار می گیرم

به گزارش بلاگ پو، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه مقابل تیم سابقش العین امارات قرار می گیرد، ابراز خوشحالی کرد.

مجیدی: هیچ وقت از العین جدا نشدم، متسو را فراموش نمی کنم، خوشحالم مقابل تیم سابقم قرار می گیرم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: می توانستیم الدحیل قطر را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیاییم، اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تأثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

وی اعلام نمود: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم. او را هرگز فراموش نمی کنم. مسائل زیادی را از متسو یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می گیرم. هیچ وقت از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

وی توضیح داد: برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز پیروز به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم طرفداران بازی خوبی را از دو تیم ببینند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7283

به "مجیدی: هیچ وقت از العین جدا نشدم، متسو را فراموش نمی کنم، خوشحالم مقابل تیم سابقم قرار می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: هیچ وقت از العین جدا نشدم، متسو را فراموش نمی کنم، خوشحالم مقابل تیم سابقم قرار می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید