مدیر بایرن مونیخ: نویر بهترین دروازه بانی است که جهان دیده است

به گزارش بلاگ پو، کارل هاینس رومینیگه معتقد سات که مانوئل نویر بهترین دروازه بانی است که دنیا به خود دیده و امیدوار است که دوران حضور او در این تیم بعد از سال 2021 نیز ادامه پیدا کند.

مدیر بایرن مونیخ: نویر بهترین دروازه بانی است که جهان دیده است

با تور تابستانی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نویر در سال 2011 از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و از آن موقع 341 بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها انجام داده است. این دروازه بان 33 ساله به بایرنی ها یاری نموده که 18 قهرمانی شامل 7 قهرمانی بوندس لیگا و یک لیگ قهرمانان در این دوران به دست بیاورند.

او همچنین نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 داشت و 92 بازی برای این تیم نیز انجام داده است. بسیاری بر این باور هستند که با جذب الکساندر نوبل، دروازه بان جدید بایرن، کم کم دوران حضور نویر در این تیم به انتها خواهد رسید، اما رومینیگه در تبادل نظر با تی زد در این باره گفت: ما نیازی به بحث در این باره که او تا چه اندازه دروازه بان خوبی است، نداریم.

اما لطفا این را درک کنید که ما باید مذاکراتی را با بازیکنان و مشاوران داشته باشیم. من افراد بسیاری از جمله سپ مایر، اولیور کان و حالا نویر را دیده ام. من احترام زیادی برای سپ و اولی قائل هستم و آن ها بدون شک در سطح جهانی بودند. اما کاری که مانوئل نمودهه چیز دیگری است. او رقابت بین دروازه بان ها را به سطح جدیدی برد. مانوئل بهترین دروازه بانی است که جهان به خود دیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19266

به "مدیر بایرن مونیخ: نویر بهترین دروازه بانی است که جهان دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر بایرن مونیخ: نویر بهترین دروازه بانی است که جهان دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید