مذاکره یک تیم لیگ یکی با سرمربی پیشین صربستان و چین

به گزارش بلاگ پو، یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال رایزنی های خود را برای جذب مربی شاخص خارجی شروع نموده است.

مذاکره یک تیم لیگ یکی با سرمربی پیشین صربستان و چین

با لحظه آخری چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یکی از تیم های شاخص لیگ یک که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، اخیراً مذاکراتی با ولادمیر پترویچ مربی صربستانی داشته است تا برای فصل آینده راهنمایی این تیم را برعهده بگیرد.

حقیقت امر این است که مدیران این باشگاه از حالا تیم شان را لیگ رجحان می دانند، اما با این وجود اعتقاد چندانی به سرمربی تیم شان ندارند و به این خاطر به دنبال جذب یک مربی خارجی مطرح هستند.

مسئولان باشگاه لیگ یکی در تازه ترین اقدامات خود برای جذب سرمربی با ولادمیر پترویچ وارد مذاکره شدند، اما از نظر اقتصادی با این باشگاه به توافق نرسیدند. پترویچ سابقه راهنمایی تیم ملی صربستان و همچنین ستاره سرخ بلگراد را در کارنامه مربیگری اش دارد و در قاره آسیا نیز سرمربی تیم های مانند چین، عراق و یمن بوده است.

گفته می گردد این تیم لیگ یکی می خواهد برای فصل بعد تیمی در حد مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی ببندد و به این خاطر مسئولان این باشگاه از حالا به فکر جذب سرمربی مطرح هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18481

به "مذاکره یک تیم لیگ یکی با سرمربی پیشین صربستان و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره یک تیم لیگ یکی با سرمربی پیشین صربستان و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید