مردانی: بیشتر کشتی گیران با مربیان خودشان راحت تر هستند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی نروژ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است.

مردانی: بیشتر کشتی گیران با مربیان خودشان راحت تر هستند

مهرداد مردانی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشورمان در خصوص اردوها و نحوه برگزاری تمرینات تا رقابت های جهانی گفت: شرایط اردوها بسیار خوب است و برترین تمرینات را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم. تجربه کافی برای حضور در این مسابقات را دارم. حریفان را کامل می شناسم و با بیشتر آنها کشتی گرفته ام. برای کسب مدال طلا به این مسابقات می روم و به امید خدا با دست پر بر می گردم. حریفان اصلی من در این رقابت ها کشورهای روسیه، قرقیزستان، ترکیه و مولداوی هستند.

مردانی در خصوص مربیان سازنده حاضر در تیم ملی یادآور شد: حضور این مربیان صد درصد مفید است، چراکه هم دانش مربیان سازنده در کنار کادر فنی بالا رفته و هم می توانند برترین کشتی گیران را تربیت نمایند. ضمن اینکه انگیزه خود این مربیان برای کار بیشتر می گردد که در استان هایشان قوی تر ظاهر شوند. بیشتر کشتی گیران با مربیان سازنده خودشان راحت تر هستند. مثلاً به شخصه من با رضایی مربی خودم ارتباط نزدیک تری دارم و با توجه به این موضوع به کادر فنی بیشتر نزدیک شده ام.

فرنگی کار 60 کیلو در خصوص مسابقات انتخابی گفت: حضورم در انتخابی و پیروزی مقابل حریفم موجب شد تا بعد از یکسال و نیم دوری دوباره دوبنده تیم ملی را پس بگیرم.

مردنی در خصوص لیگ برتر که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد، گفت: با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد دارم، حضور در لیگ باعث می گردد کشتی گیران، آمادگی خود را از دست ندهند. البته لیگ کشتی در آمد اقتصادی آنچنانی برای کشتی گیران ندارد ولی گوشه ای از مسائل آنها را رفع می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54228

به "مردانی: بیشتر کشتی گیران با مربیان خودشان راحت تر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی: بیشتر کشتی گیران با مربیان خودشان راحت تر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید