مرکز رشد دانشگاه تهران به تمام شرکت های دانش بنیان خدمات 2 ساله ارائه می دهد

به گزارش بلاگ پو، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران گفت: مرکز رشد دانشگاه تهران با هدف حمایت از فراوری داخل به تمام شرکت های دانش بنیان خدمات دوساله ارائه می دهد.

مرکز رشد دانشگاه تهران به تمام شرکت های دانش بنیان خدمات 2 ساله ارائه می دهد

مرضیه علی خاصی، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره مرکز رشد این دانشکده گفت: مرکز رشد دانشکده دندانپزشکی مستقر در پژوهشکده این دانشکده است. این مرکز رشد با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و قرار دادن فضا و امکانات در اختیار آن ها تاسیس شد.

خاصی با بیان اینکه شرکت های مختلفی در صف انتظارهستند، توضیح داد: پژوهشکده دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران هر شش ماه یک بار درآمد و میزان توانمندی شرکت های دانش بنیان را برای فعالیت در جامعه ارزیابی می نماید؛ بنابراین شرکت هایی که در صف انتظار برای حضور در مرکز رشد هستند جایگزین شرکت های دانش بنیانی خواهند شد که به توانمندی لازم برای فراوری در جامعه و درآمدزایی دست یافته اند.

وی در انتها اعلام نمود: رسالت دانشگاه حمایت از شرکت هایی است که می خواهند به فراوری داخل بپردازند بنابراین مرکز رشد دانشکده دندانپزشکی با حمایت دو ساله به استقلال آن ها یاری می نماید. تمام شرکت های دانش بنیان می توانند با توجه به حوزه کاری خود به مراکز رشد مستقر در سطح دانشگاه مراجعه نمایند و پس از تصویب در شورای مرکز رشد از حمایت های این پژوهشکده بهره مند شوند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16034

به "مرکز رشد دانشگاه تهران به تمام شرکت های دانش بنیان خدمات 2 ساله ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز رشد دانشگاه تهران به تمام شرکت های دانش بنیان خدمات 2 ساله ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید