مرگ 108 نفر از مبتلایان به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته ، آمار مبتلایان به 11 هزار نفر رسید

به گزارش بلاگ پو، وزارت بهداشت فرانسه از مرگ 108 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

مرگ 108 نفر از مبتلایان به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته ، آمار مبتلایان به 11 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فرانسه روز پنج شنبه گفت شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته 108 نفر افزایش یافته و به 372 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین از افزایش 1861 نفری مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داده است. با احتساب آمارهای جدید وزارت بهداشت فرانسه، تا به امروز 10995 از افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند.

فرانسه بعد از ایتالیا و اسپانیا بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا را در بین کشورهای اروپایی دارد. از لحاظ تعداد مبتلایان نیز فرانسه بعد از ایتالیا، اسپانیا و آلمان قرار گرفته است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی دولت های اروپایی، تا به امروز بیش از 100 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در قاره اروپا شناسایی شده اند. شمار مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در اروپا نیز اکنون به مرز 5000 نفر رسیده است.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22250

به "مرگ 108 نفر از مبتلایان به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته ، آمار مبتلایان به 11 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 108 نفر از مبتلایان به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته ، آمار مبتلایان به 11 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید