مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 12 فاش شد

به گزارش بلاگ پو، شیائومی قرار است زودتر از انتظار از گوشی های سری ردمی نوت 12 رونمایی کند. به همین دلیل حجم و تعداد خبرهایی که پیرامون آن ها منتشر می گردد این روزها در حال بیشتر و بیشتر شدن است. در جدیدترین خبر مربوط به سری ردمی نوت 12 هم شاهد لو رفتن اطلاعات مربوط به دوربین مدل استاندارد هستیم.

مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 12 فاش شد

سری ردمی نوت 12 به احتمال بسیار فراوان در سه ماه دوم سال جاری باید رونمایی شوند. یعنی به عبارتی نهایتا اواخر این ماه یا اوایل ماه بعد باید شاهد رونمایی از آن ها باشیم. البته اگر این خبر در رابطه با تاریخ رونمایی آن ها درست باشد. علاوه بر این، یک سری از شایعات هم از این موضوع حکایت دارند که قلب تپنده ردمی نوت 12 در تمامی مدل ها، تراشه های ساخت مدیاتک خواهند بود. بعضی دیگر اما معتقدند اسنپدراگون 7 نسل 1 را به عنوان پردازنده اصلی در این گوشی ها شاهد خواهیم بود. صرف نظر از مدل پردازنده، باید بگوییم طبق گفته های خود شیائومی، سری ردمی نوت 12 باید از لحاظ قدرت پردازشی شرایط بسیار خوبی داشته باشند. این سیاستی بود که خود شرکت در پیش گرفته تا در هر سال، دو سری گوشی ردمی نوت را با تمرکز بر توان پردازشی و طراحی راهی بازار کند.

در حال حاضر این تمام چیزی است که از سری ردمی نوت 12 می دانیم که البته امروز به لطف افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station، اطلاعات دوربین مدل استاندارد را هم باید به آن اضافه کنیم. طبق گفته های این افشاگر، دوربین اصلی ردمی نوت 12 سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل خواهد داشت. بعلاوه در کنار آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم تعبیه خواهد شد تا بدین ترتیب دیگر خبری از لنز فوق عریض نباشد که اتفاق عجیبی هم هست. چون معمولا سنسور تله فوتو قیمت بسیار بالاتری از فوق عریض دارد و علت اصلی اینکه در گوشی های مالی نظیر سری ردمی نوت مورد استفاده قرار نمی گیرد هم همین است. اما حالا ردمی تصمیم گرفته چنین کاری را انجام دهد.

این افشاگر در ادامه صحبت های خود اضافه نمود که قصد ردمی از ساخت ردمی نوت 12، ارائه تجربه ای متعادل در تمامی بخش ها بوده است. بدین ترتیب از لحاظ شکل ظاهری هم این گوشی ها با الهام از سری ردمی نوت 11 طراحی خواهند شد که از این حیث واقعاً گوشی های کم نظیری در مقایسه با گوشی های هم رده به حساب می آیند.

اینطور که به نظر می رسد، از لحاظ معینات فنی، سه گوشی ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت. به احتمال زیاد در بخش سرعت شارژر یا کیفیت دوربین باید شاهد تفاوت بین آن ها باشیم. مثل سری ردمی نوت 11 که مدل پرو پلاس از آن ها از شارژری 120 واتی بهره می برد.

اگر شایعات درست باشند، سری ردمی نوت 12 باید طی روزهای آینده رسما رونمایی شوند. اما با توجه به اینکه معمولا در رابطه با گوشی های شیائومی قبل از رونمایی رسمی خبرهای زیادی منتشر می گردد، به نظر می رسد باید همان اوایل ماه بعد شاهد رونمایی از آن ها باشیم. چون خبرهای مربوط به این گوشی ها فعلا در حال بیشتر شدن هستند و هنوز اوج نگرفته اند. با این حال چیزی معین نیست و باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64569

به "مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 12 فاش شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 12 فاش شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید