مشکل بازیکن اردنی امروز حل می شود، تاریخ بازی با استقلال عوض شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری درباره آخرین شرایط جابجاییی باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: تمریناتمان را شروع کرده و کارمان را هم در جابجایی استارت زده ایم. با سه، چهار بازیکن مذاکراتی داشته ایم و منتظریم مجوزهای لازم را بگیریم. اگر نتوانیم بازیکن ایرانی جذب کنیم سراغ نفرات خارجی خواهیم رفت.

مشکل بازیکن اردنی امروز حل می شود، تاریخ بازی با استقلال عوض شود

فعلا اجازه جدایی به بازیکنی را نمی دهیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط فرزاد جعفری و سینا مریدی دو بازیکن این تیم تاکید کرد: جعفری درخواست جدایی و دریافت رضایتنامه کرده است ولی تا بازیکن جدیدی نگیریم، به هیچکسی اجازه جدایی نخواهیم داد. مریدی و جعفری بازیکنان فولاد هستند و انتظار داشتیم به عنوان نفرات بومی، به تیم فولاد کمک کنند. حتی لیست بازیکنانی که باید در تمرین شرکت می کردند را منتشر کردیم تا همه بدانند باشگاه به حفظ بازیکنان بومی خود تاکید دارد ولی خود ورزشکار به اصول قراردادش پایبند نیست.

ممنوع الخروجی بازیکن اردنی به خاطر قوانین جدید بود

آذری در خصوص ممنوع الخروجی بن یاسین مدافع اردنی فولاد از ایران به دلیل به همراه داشتن ارز زیاد، گفت: ما پول بن یاسین را به وی پرداخت کردیم ولی عدم اطلاع او از قوانین جدید ارزی که چند روزی است وضع شده، باعث شد تا وی نتواند ایران را ترک کند. نه مقصر باشگاه است نه بازیکن.

مشکل بن یاسین امروز حل می شود

وی افزود: سه چهار روز پیش یکی از بازیکنان خارجی که در ایران شاغل است، 30 هزار دلار پول داشت و از ایران رفت که مسئله ای برایش پیش نیامد اما با بن یاسین نتوانست خارج شود. البته مشکل این بازیکن تا یکی دو ساعت دیگر حل می شود. قاضی جمشیدی به همراه وکیل سفارت اردن در ایران و مدیر امور حقوقی فولاد پیگیر این ماجرا هستند.

بن یاسین بازداشت نشده بود

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به اینکه گفته می شود بن یاسین بازداشت شده است، گفت: خیر ایشان بازداشت نشده بود. اتفاقا عزیزان نهایت همکاری و احترام را داشتند و این بازیکن در یکی از هتل های تهران حضور داشت.

نکونام به فولاد متعهد است

آذری در ادامه گفتگویش با خبرنگاران، در خصوص مطرح شدن نام جواد نکونام برای سرمربیگری در تیم استقلال، گفت: نام آدم های مهم ممکن است همه جا مطرح شود که این جای تعجب ندارد. البته نکونام به فولاد متعهد است و دارد کارش را انجام می دهد.

سفت و سخت روی بحث بازی نکردن با استقلال هستیم

وی همچنین با تاکید بر مخالفت باشگاه فولاد با برگزاری دیدار با استقلال در تاریخ 27 دی، اظهار کرد: ما سفت و سخت روی موضع خود هستیم و تاریخ این بازی باید عوض شود. سه بازیکن در تیم امید داریم. چرا باید بازی فولاد چند روز زودتر از سایر باشگاه ها شروع شود. نگاه ما به فوتبال باید بین المللی و به روز باشد. این شرایط، ناجوانمردانه است.

یا بازی را معوقه کنند یا ما بازیکن نمی دهیم

مدیرعامل فولاد ادامه داد: جالب است که ما باید با استقلال بازی کنیم و دوباره دو هفته بازی هایمان تعطیل می شود. ما می توانیم به تیم امید بازیکن ندهیم یا سازمان لیگ یا تاریخ بازی ما با استقلال را به تعویق اندازد؛ درست مثل بعضی از باشگاه ها که یکی از مسابقاتشان به تعویق افتاد و بعد از آن سه بازی خانگی انجام دادند و 9 امتیاز دریافتد که شرایط جدول به هم ریخت. یا تیم دیگری که یک بازیکن در تیم امید داشت و زمان تیم باشگاهی اش عوض شد. اینها ظلم مشخص و روشن است که محکم جلوی آن می ایستیم.

به فدراسیون و رئیس هیات خوزستان نامه زدیم

آذری شرح داد: نامه ای به فدراسیون فوتبال زده ایم. همچنین به آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان که عضو هیات رئیسه هم هست نامه زده ایم که از حق استان دفاع کند. علاوه بر این استقلال کننده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و اگر خدایی ناکرده در پلی آف حذف شود، فدراسیون باید پاسخگو باشد پس بهتر است تاریخ بازی را عوض کنند.

می توانند مجمع فدراسیون را سریع برگزار کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد که عضو مجمع فدراسیون فوتبال هم هست، در بخش دیگری از گفتگویش در خصوص استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون گفت: چشم انداز سختی پیش رو داریم. هم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، هم انتخابی المپیک و هم انتخابی جام جهانی 2022. تیم ملی مربی ندارد. به عنوان یک عضو مجمع و طبق اساسنامه می گویم که هر یک از اعضا می توانند درخواست ساماندهی شرایط را داشته باشند تا با تشکیل سریع نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده، تکلیف را روشن کنند. البته حیدر بهاروند مدیر خوبی است ولی فراموش نکنیم همزمان در سازمان لیگ هم حضور دارد و این می تواند یک مقدار مخاطره انگیز باشد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18613

به "مشکل بازیکن اردنی امروز حل می شود، تاریخ بازی با استقلال عوض شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بازیکن اردنی امروز حل می شود، تاریخ بازی با استقلال عوض شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید