معرفی دوسلدورف ، آشنایی با این شهر در آلمان

به گزارش بلاگ پو، معرفی شهر دوسلدورف

در این مقاله می خواهیم به معرفی شهر دوسلدورف در کشور آلمان بپردازیم.

معرفی دوسلدورف ، آشنایی با این شهر در آلمان

تاریخچه شهر دوسلدورف

هنگامی که امپراتوری روم در حال تقویت موقعیت خود در سراسر اروپا بود، چند قبیله آلمانی در قلمرو باتلاقی در حاشیه شرقی رود راین به هم چسبیدند. 3 دانشگاه برتر در دوسلدورف را بشناسید.

در سده های 7 و 8 میلادی، میتوان در منطقه ای که رودخانه کوچک دوسل به رود راین می رود، محل زندگی زراعی یا ماهیگیری عجیب و غریب را پیدا کرد.

از چنین شهرک هایی بود که شهر دوسلدورف رشد کرد. اولین ذکر مکتوب از دوسلدورف (که در گویش محلی آن با دو زبان دیگر دوسلدورپ نامیده میشد) به سال 1135 بر می گردد.

در زمان امپراتور فردریش بارباروسا، شهر کوچک کایزرسوئرث در شمال دوسلدورف به یک پاسگاه مستحکم تبدیل شد. کایزرسورث انتها در سال 1929 به حومه شهر دوسلدورف تبدیل شد.

در سال 1186، دوسلدورف تحت حاکمیت کنت های برگ(Berg) نهاده شد. اگر علاقمند سفر به اروپا هستید، از تور اروپا خبرنگاران تماشا کنید.

مهم ترین تاریخ در شهر دوسلدورف

14 آگوست 1288 مهم ترین تاریخ در شهر دوسلدورف است. در این روز کنت سلطنت آدولف هشتم از برگ(Berg) به روستای حاشیه شهر دوسل امتیازاتی اعطا کرد.

پیش از این، یک جنگ خونین برای دستیابی به قدرت بین اسقف اعظم کلن و شمارش برگ(Berg) اتفاق افتاده بود که در نبرد وورینگن به اوج خود رسید.

نیروهای اسقف کلن به وسیله نیروهای شمارش برگ(Berg) که به وسیله شهروندان و کشاورزان کلن و دوسلدورف پشتیبانی می شدند، نابود شدند و راه را برای ارتقاء شهر دوسلدورف هموار کردند، که امروزه با یادبودی در Burgplatzگرامی داشته می گردد.

جمهوری فدرال آلمان

در سال 1946، دوسلدورف مرکز استان تازه فدرال نوردراین-وستفالن شد. بازسازی شهر با سرعت پیش رفت و تحول اقتصادی رشد اقتصادی دوسلدورف را راهنمایی کرد. سما برای سفر به آلمان به ویزای شنگن احتیاج دارید.

موقعیت جغرافیایی دوسلدورف

دوسلدورف در مرکز حوضه راین واقع شده است، جایی که دلتای دوسل به رود راین می ریزد. این شهر به جز 4 منطقه (Lorick,oberkassel,Niederkassel,Heerdt) در ضلع شرقی راین واقع شده است. در آن سوی راین، شهر نئوس بر روی دلتای ارفت واقع شده است.

دوسلدورف در جنوب غربی منطقه شهری روهر و در وسط منطقه شهری راین-روهر واقع شده است. دوسلدورف کاملا روی آبرفت، گل، ماسه، خاک رس و گهگاه سنگ ریزه بنا شده است.

بلندترین نقطه در دوسلدورف، قله سندبرگ(Sandberg) در قسمت شرقی شهر (منطقه هوبلراث) با 165 متر(541 فوت) است. کمترین نقطه در انتهای شاقتصادی منطقه ویتلائر است که شوارتزباخ با ارتفاع میانه 28 متر به راین وارد می گردد.

مراکز اقتصادی مهم در دوسلدورف

دوسلدورف یک مرکز مهم اقتصادی است. بیش از 30000نفر در بخش اقتصادی و بیمه در دوسلدورف کار میکنند. حدود 170 موسسه اقتصادی ملی و بین المللی و حدود 130 آژانس بیمه و یکی از هشت بورس سهام آلمان وجود دارد.

دفتر HSBC، دفتر مرکزی آلمان در دوسلدورف واقع شده است و 3000نفر کار میکنند. NRW.BANKیک بانک توسعه استانی نوردراین-وستفالن و بزرگترین بانک توسعه استانی در آلمان است.

NRW.BANKدر سال 2002 از WestLB جدا شد. امروز Deutsche Bankو Commerzbank دارای شعبه های عمده در دوسلدورف با حدود 2000کارمند هستند.

دوسلدورف هم چنین مهمترین مرکز اقتصادی آلمان برای موسسات اعتباری ژاپن است. SMBC،MUFG BankوMizuho دفتر مرکزی آلمان خود را در دوسلدورف دارند.

فرودگاه DUS

فرودگاه دوسلدورف که به آن فرودگاهRhein-Ruhrنیز گفته می گردد. در هشت کیلومتری شمال مرکز واقع شده است، و با قطار یا راه آهن شهری S-Bahn میتوان به راحتی به آن رسید.

یک ایستگاه قطار از راه دور با خدمات منطقه ای و ملی وجود دارد که به وسیله Sky Train، به فرودگاه متصل می شوند. ایستگاه دیگری که در زیر ساختمان ترمینال واقع شده است خط S-Bahn را به ایستگاه مرکزی دوسلدورف و کلن و هم چنین چند سرویس شبانه منتقل می نماید.

بعد از فرانکفورت و مونیخ، دوسلدورف بین المللی با 21850489مسافر سالانه سومین فرودگاه تجاری بزرگ آلمان است. این فرودگاه 180 مقصد را در 4قاره ارائه می دهد و به وسیله70شرکت هواپیمایی ارائه می گردد.

ساختمان های فرودگاه تا حدودی در اثر آتش سوزی ویرانگر ناشی از کارهای جوشکاری در سال 1996 تخریب و 17 نفر کشته شدند. این منطقه مورد بازسازی نهاده شد و قطار هوایی نصب شد.

مهم ترین گروه موسیقی شهر دوسلدورف

از دهه 1950، Kom(m)chendchenیکی از برجسته ترین کابین های سیاسی آلمان است. مشهورترین سهم این شهر در فرهنگ موسیقی مدرن عرفانی بدون شک گروه موسیقی الکترونیک آوانگارد با نفوذ kraftwerkاست.

Kraftwerkبه وسیله چند نوازنده متولد دوسلدورف تشکیل شده است، در سطح بین المللی به عنوان مهم ترین گروه موسیقی آلمانی پس از جنگ و به عنوان پیشگامان موسیقی الکترونیکی شناخته می گردد.

دوسلدورف-کایزرسورث

دوسلدورف-کایزرسورث که در سال 1929 در شهر گنجانده شده است، یکی از قدیمی ترین (و عالی ترین) محله های شهر است و مکانی فوق العاده برای کاوش در ساختمانهای باروک و مکان بی نقص در راین است.

مطمئن باشید که زمان زیادی را برای گشت و گذار در خیابان های سنگفرش دلپذیر آن، که به علت مغازه های سنتی آلمانی که در آن اقلام غذایی و صنایع دستی می فروشند، در بین گردشگران محبوب است، می گذارید.

اگر علاقمند سفر به آلمان هستید از تور آلمان خبرنگاران تماشا کنید.

3 دانشگاه برتر شهر دوسلدورف آلمان را بشناسید

جنگل سیاه | به این منطقه قدم نگذارید- آلمان

زندگی هیتلر بخش اول | کودکی هیتلر چگونه گذشت؟

بر روی جاذبه دلخواه کلیک کنید، مطالعه کنید.

ادامه مطلب

کلن شهری زیبا، کهن و چهارمین شهر بزرگ آلمان می باشد. این...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن IMM COLOGNEن...

ادامه مطلب

نمایشگاه حمل و نقل هانوور Cematدر این مقاله قصد داریم که...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه پلاستیک k plastنمایشگاه پلاستیک k plast ب...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه پلاستیک فریدریش هافن FAKUMAنمایشگاه پلاست...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه آسانسور آلمان Interliftدر سراسر دنیا نمای...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه گل و گیاه اسن Ipmنمایشگاه گل و گیاه اسن I...

ادامه مطلب

نمایشگاه صنایع غذایی کلن ANUGA FOODTECنمایشگاه صنایع غذا...

ادامه مطلب

نمایشگاه آلومینیوم آلمان Aluminium نمای کلی از کل صنعت آ...

ادامه مطلب

نمایشگاه نان و شیرینی آلمان Iba munich اجتماع دنیای متخص...

ادامه مطلب

معرفی هامبورگدر این مقاله قصد داریم که در خصوص معرفی هام...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61553

به "معرفی دوسلدورف ، آشنایی با این شهر در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دوسلدورف ، آشنایی با این شهر در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید