معرفی هتل سیزنز سیام بانکوک ، 3 ستاره

به گزارش بلاگ پو، هتل سیزنز سیام بانکوک | بانکوک Seasons Siam Hotel

این هتل که در سال 2005 ساخته شده است، در نزدیکی منطقه بازار Pratunam واقع شده است. در فاصله 40 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی سوورنابومی واقع شده است که این زمان با ماشین قابل دسترسی است. از لحاظ سبک کلاسیک و امکانات لازم برای اقامت و استراحت یکی از بهترین هتل های 3 ستاره بانکوک به شمار می رود. مهمانان می توانند تجربه خوبی را با صرف غذا در رستوران مجلل هتل داشته باشند که غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی را تهیه می نماید و کافی شاپ هتل همچنین انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد. هتل سیزنز سیام بانکوک بانکوک Seasons Siam Hotel با تنها 5 دقیقه پیاده از قصر Suanpakkad و پارک Suansantiparb در دسترس است. این هتل همچنین در نزدیکی ایستگاه پیاده روی BTS قطار هوایی و ایستگاه اتوبوس است که به راحتی دسترسی شما را به نقاط مختلف شهر فراهم می نماید. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به خرید کردن، خرید لباس و غذا هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل سیزنز سیام بانکوک را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل سیزنز سیام بانکوک ، 3 ستاره

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات رفاهی هتل سیزنز سیام بانکوک

این هتل دارای امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس با فضای کنفرانس و اتاق جلسات، مرکز تجاری، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه، هتل مجهز به پارکینگ می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. خدمات 24 ساعته میز پذیرش نیز که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات هتل به شمار می رود.

کارکنان مهربان این هتل که به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد. صندوق امانات و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل از ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل سیزنز سیام بانکوک

این هتل دارای امکانات تفریحی چندانی نمی باشد اما به بسیاری از جاذبه های تفریحی و توریستی نزدیک است، این هتل همچنین علاوه بر رستوران که خدمات اتاق را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد، دارای یک کافه می باشد که در آن انواع نوشیدنی ها ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل سیزنز سیام بانکوک

همه اتاق های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، اتو و میز اتو در صورت درخواست، سشوار، میز مطالعه، ارائه خدمات اتاق، تلفن، دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. علاوه بر مواردی که اعلام شد، یخچال هم در تمام اتاق های هتل بانکوک موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل سیزنز سیام بانکوک

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها 20 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها 20 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور: این اتاق ها 24 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور: این اتاق ها 24 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

  • رستوران بلو الفنت: 19 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی این جهت را 41 دقیقه ای پشت سر خواهید گذاشت.
  • پارک بنجاسیری: 5 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 23 دقیقه برای رسیدن به آن موقع احتیاج دارید. پیاده روی هم زمانی حدود 66 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت: این فروشگاه از شما 5 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 23 دقیقه ای و با اتوبوس 38 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید سیام سنتر: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، 11 دقیقه، اگر با قطار شهری بروید 25 دقیقه برای رفتن به آن جا زمان احتیاج دارید.
  • بنای مذهبی کوه طلایی (وات ساکت): 4 با شما فاصله دارد. با اتوبوس 48 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز شما را بعد از 19 دقیقه به آن جا می رساند.
  • وات آرون: 7 کیلومتر مسافت این جاذبه را می توانید با تاکسی 32 دقیقه ای، طی کنید. با قطار شهری هم حدودا 1 ساعت و 33 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کاخ بزرگ: این جاذبه نیز از شما حدود 7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی بعد از 29 دقیقه آن را می بینید. اگر با اتوبوس بروید 1 ساعت و 12 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • خیابان خائوسان: هتل پرزیدنت پارک بانکوک تا این خیابان تقریبا 5 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا 25 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 52 دقیقه ای شما را خواهد رساند.
  • بازار چاتوچاک: این بازار هیجان انگیز از هتل 10 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی را انتخاب کنید، 21 دقیقه ای و اگر با قطار شهری بروید، حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تقریبا 23 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارید. اگر با تاکسی بروید، 37 دقیقه و اگر با قطار شهری بروید بعد از 33 دقیقه به اینجا خواهید رسید.

موقعیت هتل سیزنز سیام بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، کرونگ تپ ناخون 10400، خت راتچتوی، خونگ ماکاسان، خیابان راجاپراروپ 97

97 Rajaprarop Rd, Khwaeng Makkasan, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12896

به "معرفی هتل سیزنز سیام بانکوک ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سیزنز سیام بانکوک ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید