معرفی هتل 5 ستاره Hilton bomonti Istanbul استانبول

به گزارش بلاگ پو، یکی از هتل های معروف و البته محبوب استانبول هتل 5 ستاره هیلتون بومونتی است که در منطقه ای به همین نام قرار گرفته و با امکانات لوکس و بی نظیر آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. در این مطلب درباره خدمات و موقعیت مکانی هتل بیشتر می خوانیم.

معرفی هتل 5 ستاره Hilton bomonti Istanbul استانبول

امتیاز 8.6 از 10 امتیازی است که هتل هیلتون بومونتی استانبول از کاربران وب سایت booking.com دریافت نموده است. بر طبق نظرات کاربران این وب سایت کارکنان مجرب، فضای بسیار تمیز، اتاق های بزرگ با چشم اندازی خارق العاده، موقعیت مکانی عالی، منو صبحانه کامل و مناسب بودن قیمت هتل نسبت به خدمات از ویژگی های اصلی این هتل می باشد. از بین هزاران نفری که میهمان هتل بوده اند بیش از 95 درصد آن را به سایر مسافران و استانبول پیشنهاد نموده اند. (خرید بلیط تهران استانبول)

درباره هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل Hilton bomonti در قلب منطقه بومونتی واقع شده و با داشتن چشم اندازی فوق العاده به منطقه اروپایی استانبول، اتاق های بزرگ و خدمات بین المللی هتلی در میان انتخاب های اول مسافران قرار گرفته است. این هتل تنها چند متر با میدان تکسیم فاصله دارد و نزدیکی به ایستگاه مترو این امکان را به میهمانانش می دهد تا به راحتی به جاذبه های استانبول و مراکز خرید آن دسترسی داشته باشند.

لابی هتل بسیار شیک بوده و کارکنان مسلط به زبان های زنده جهان آماده اند تا در بدو ورود با خوش رویی از میهمانان استقبال نمایند. علاوه بر این صبحانه بوفه با انواع نوشیدنی و تنقلات رایگان، اینترنت پر سرعت، مراکز تجاری و مجموعه آبی و ورزشی از امکاناتی هستند که میهمانان در طول اقامت خود می توانند از آن استفاده نمایند.

.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل هیلتون بومونتی مجموعه کاملی از امکانات تفریحی و رفاهی مطابق با استانداردهای بین المللی را در ساختمان خود دارد. رستوران هتل هر روزه منو کاملی از صبحانه سرد و گرم ترکی را به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین می توانید وعده های غذایی نهار و شام را با انواع غذاهای بین المللی و ترکی در این رستوران میل کنید.

مجموعه آبی هتل با داشتن امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، جکوزی، اتاق های درمانی و خدمات اسپا پیروز به کسب جایزه World Luxury Spa ترکیه شده است. علاوه بر این مرکز تناسب اندام در کنار مجموعه آبی و آرایشگاه در محوطه لابی از دیگر امکانات هتل هستند و نکته مثبت دیگر اینکه استفاده از استخر و مرکز تناسب اندام برای میهمانان رایگان است.

پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، فضای سبز، خدمات خشکشویی، سرویس 24 ساعته اتاق، خدمات ویژه حیوانات خانگی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، مرکز خرید و … از خدماتی هستند که به میهمانان ارائه می گردد.

انواع اتاق های هتل

کینگ سوئیت: این سوئیت 70 متر مربع مساحت داشته و امکاناتی مانند تهویه هوای مطبوع، مبلمان لوکس، تلویزیون صفحه تخت، حمام با وان و کلیه وسایل بهداشتی و سرویس میان وعده را ارائه می دهد. همچنین پنجره های سراسری سوئیت نمایی پاناروما از استانبول را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

سوئیت خانوادگی دو خوابه: این سوئیت دارای یک خواب مستر با تخت دو نفره و یک خواب با تخت یکنفره است. هر دو اتاق حمام های اختصاصی دارند و متصل به پذیرایی می باشند.

سوئیت کینگ تکسیم: این اتاق با فضای 85 متری از بزرگترین اتاق های هتل هیلتون بومونتی می باشد. میهمانان این اتاق می توانند از امکاناتی مانند دکوراسیون لوکس و زیبا، چشم انداز پاناروما و میان وعده رایگان استفاده نمایند.

اتاق دو نفره: این اتاق های 35 متری به اینترنت رایگان، میز کار، چای و قهوه ساز، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس خواب دو نفره، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز هستند. همچنین امکان اضافه کردن یک تختخواب اضافه به اتاق وجود دارد.

.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل هیلتون بومونتی همگی بزرگ و جادار بوده و با داشتن پنجره های سرتاسری نمایی زیبا از استانبول و تنگه بسفر را پیش روی میهمانان قرار می دهند. دکوراسیون شیک، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت از امکانات مشترک همگی اتاق ها هستند.

بعضی از اتاق ها نیز با توجه به اندازه ای که دارند دارای بالکن اختصاصی بوده و سرویس هایی مانند میان وعده های جذاب، حمام اختصاصی با وان و … را دارند.

ساعت ورود به اتاق 12 ظهر و تحویل آن 2 بعدازظهر است و میهمانان می توانند با پرداخت مبلغ اضافه تر، اتاق را درتر از حالت معمول تحویل دهند

موقعیت مکانی هتل

هتل هیلتون بومونتی استانبول در کنار مراکز تفریحی مدرن شهر واقع شده و البته به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو میهمانان می توانند به بخش آسیایی و جاذبه های تاریخی استانبول هم دسترسی داشته باشند. این هتل با مراکز خرید Nisan tasi، City Mall و Cevahir Mall 15 دقیقه فاصله دارد. میدان تکسیم در فاصله 2 کیلومتری هتل قرار گرفته و رستوران های محلی و لوکس زیادی در اطراف هتل قرار دارند.

فاصله هتل با فرودگاه بزرگ استانبول 29 کیلومتر و با فرودگاه صبیحا 32 کیلومتر می باشد. هتل ترانسفر رایگان به فرودگاه ندارد اما میهمانان می توانند با پرداخت مبلغ اضافه از خدمات ترانسفر استفاده نمایند.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19936

به "معرفی هتل 5 ستاره Hilton bomonti Istanbul استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره Hilton bomonti Istanbul استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید