هتل های 2 ستاره استانبول ، اقامتی ارزان و آسوده

به گزارش بلاگ پو، یکی از کشورهای همسایه ایران، کشور ترکیه بوده که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. شهر استانبول، پنجمین شهر پرگردشگر جهان بوده که به دلیل جاذبه های طبیعی، تفریحی و تاریخی فراوانی که دارد، مورد استقبال اغلب گردشگران قرار گرفته است. با توجه به اینکه ترکیه و شهر زیبای استانبول هواداران بسیاری نیز در بین گردشگران ایرانی دارد، سعی می کنیم تا شما را با موارد مختلف آن آشنا نموده و هر آنچه که برای سفر به استانبول احتیاج دارید، در اختیارتان قرار دهیم. در راستای این هدف، در این بخش تصمیم داریم شما را با بهترین هتل های 2 ستاره استانبول از دید گردشگران این شهر آشنا کنیم. در اینجا علاوه بر نام و آدرس هتل، در خصوص تعداد اتاق ها، طراحی هتل، امکانات و ویژگی ها، جاذبه های دیدنی نزدیک به آن، قوانین و هزینه اجاره اتاق های آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم. هرچه اطلاعات شما در خصوص معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول کاملتر باشد، انتخاب راحت تر بوده و می توانید اقامتگاه مناسب تری را با توجه به احتیاج و بودجه خود تهیه نمایید.

هتل های 2 ستاره استانبول ، اقامتی ارزان و آسوده

هتل آرارات (Ararat Hotel)

هتل آرارات، یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده که در محله سلطان احمد قرار گرفته است. از این رو به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول مانند میدان تقسیم، کاخ موزه بزرگ موزائیک، بازار آراستا و مسجد آبی نزدیک است. هتل آرارات با فرودگاه بین المللی آتاتورک 21 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 51.2 کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این هیپودروم رومی نیز در فاصله 300 متری این هتل قرار گرفته است. هتل آرارات یک هتل دنج و کوچک با 12 اتاق بوده که هرکدام از آن ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. کارکنان هتل بسیار مجرب بوده و با زبان فارسی نیز آشنایی دارند. از این رو، مسئله ای در برقراری ارتباط با آن ها نخواهید داشت. رستوران، اسنک بار، وای فای رایگان، خدمات اتاق، ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات هتل 2 ستاره آرارات هستند. پشت بام این هتل منظره ای بسیار زیبا از استانبول را به نمایش گذاشته که اگر دوست داشته باشید، می توانید 7 یورو پرداخت نموده و صبحانه خود را در چنین فضایی نوش جان کنید. اگر قصد اقامت در هتل آرارات را دارید، باید به آدرس فاتح، سلطان احمد شماره 3، خیابان تورون (Torun Sok. No:3 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34400) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده نیز با توجه به امکانات آن بسیار مناسب و به ازای هرشب حدود 20 تا 65 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل سنترال استانبول (Istanbul Central Hotel)

هتل سنترال را می توان یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول معرفی کرد که بسیار مجهز بوده و امکانات مدرنی را برای میهمانان خود آماده نموده است. قیمت مناسب و موقعیت مکانی فوق العاده این هتل در کنار امکانات خوب آن باعث شده تا سنترال به یکی از محبوب ترین هتل های دو ستاره در بین گردشگران این شهر تبدیل گردد. این هتل در نزدیکی سلطان احمد و منطقه تاریخی استانبول واقع شده و دسترسی راحت به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول دارد. هتل سنترال با فرودگاه بین المللی آتاتورک 19.5 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 46.4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مرکز فرهنگی حجاپاشا در 200 متری، حمام ترکی جاگالوگلو در 300 متری و بازار ادویه و پارک گولهان در فاصله 600 متری این هتل واقع شده اند. هتل سنترال عنوان پانزدهمین هتل بصرفه استانبول را به خود اختصاص داده است. طراحی داخلی این هتل بسیار دلنشین و دوست داشتنی صورت گرفته و همانطور که در بالا عنوان شد، امکانات فوق العاده ای را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود. اگر قصد اقامت در هتل سنترال را دارید، باید به آدرس خیابان کمال نادر، محله هوبیار (Torun Sok. No:3 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34400) مراجعه نمایید. این هتل که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول هست، از ساعت 13 تا 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 11 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکانات آن بسیار مناسب بوده و به ازای هر شب حدود 20 تا 65 دلار هست. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل ظرفیت اضافه کردن تنها یک تخت را دارند. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، باید بدانند که به همراه داشتن کودک زیر 2 سال رایگان بوده و یک تخت کودک نیز برای آن ها در نظر گرفته می گردد.

هتل سرنا استانبول (Serene Hotel Istanbul)

سرنا یک هتل کوچک دو ستاره است که توانسته جای خود را در لیست 30 هتل برتر استانبول از لحاظ مالی باز کند. یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران، موقعیت مکانی مناسب آن بوده که به بسیاری از جاذبه های گردشگری نزدیک است. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 49 کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این هتل سرنا در نزدیکی میدان تقسیم، میدان گالاتاسرای، کافه هارد راک قرار داشته و با خیابان استقلال نیز فقط 600 متر فاصله دارد. از این رو میهمانان هتل به راحتی می توانند به میدان تقسیم و فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری خیابان استقلال دسترسی داشته باشند. کلیسای سنت آنتونی نیز در فاصله 100 کیلومتری این هتل واقع شده است. هتل سرنا یک هتل کوچک با 10 اتاق بوده که هرکدام از آن ها دارای تخت های بزرگی بوده و به حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی مجهز هستند. وای فای رایگان، خدمات اتاق، ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات هتل 2 ستاره سرنا هستند. اگر قصد اقامت در هتل سرنا را دارید باید به آدرس بیوگلو، توتونکو سیکمازی 4/1، خیابان استقلال، محله اسمالی مشیت (Asmali Mescit mah. Istiklal cad. Tutuncu cikmazi no: 4/1 | Beyoglu, Istanbul 34430) مراجعه نمایید. این هتل که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده، از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران هست و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل نیز بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 25 تا 50 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه دارید، باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 5 سال، در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است. برای بچه ها زیر دو سال نیز یک تخت کودک داده می گردد.

هتل اوشن 7 (Oceans 7 Hotel)

هتل اوشن نیز به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده ای که دارد، مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و به عنوان یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول معرفی می گردد. این هتل در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است و به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است. هتل اوشن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 20.6 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48.5 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به کاخ موزه اعظم موزائیک و بازار آراستا در 200 متری، مسجد آبی در 300 متری و مسجد ایاصوفیه در 500 متری آن اشاره نمود. هتل اوشن که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده، 15 اتاق دارد که هرکدام از آن ها دارای یک تراس هستند. وای فای رایگان، خدمات اتاق، رستوران، ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات هتل 2 ستاره اوشن هستند. علاوه بر این، هتل بر روی پشت بام خود یک رستوران داشته که منظره بسیار زیبایی از شهر را به نمایش گذاشته است. اگر قصد اقامت در هتل اوشن را دارید باید به آدرس سلطان احمد، خیابان امیرال تفدیل شماره 18/1، محله کانکورتاران (Cankurtaran Mh. Amiral Tafdil Sk. No: 18/1 | Sultanahmet, Istanbul 34122) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 تا 12:30 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل نیز بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 25 تا 55 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. توجه داشته باشید که اتاق های این هتل ظرفیت اضافه کردن تخت را ندارند.

هتل گالاتا لایف استانبول (Galata Life Istanbul)

گالاتا لایف یک هتل کوچک در استانبول بوده که تنها 5 اتاق دارد. اما با همین ظرفیت کم توانسته صندلی خوبی در بین گردشگران این شهر به دست آورد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 22.4 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 50 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به برج گالاتا در 170 متری، ایاصوفیه در 600 متری و موزه هنرهای معاصر در 1.4 کیلومتری آن اشاره نمود. اتاق های هتل به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای و قهوه ساز، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان ترکی به دو زبان آلمانی و انگلیسی مسلط بوده و صبحانه و وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ از دیگر امکانات هتل 2 ستاره گالاتا لایف هستند. در رستوران هتل نیز انواع شیرینی ها و غذاهای محلی ترکیه سرو می شوند. اگر قصد اقامت در هتل گالاتا لایف را دارید باید به آدرس کاراکوی گالاتا، گالاتا گالیپده شماره 75 (Galipdede No 75 Galata | Karakoy Galata, Istanbul 34420) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل نیز بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 25 تا 60 دلار می گردد. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید، باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان بوده و یک تخت کودک نیز برای آن ها در نظر گرفته می گردد. در صورت اقامت سایر افراد اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، 16 دلار به هزینه اتاق اضافه می گردد. اگر حیوان خانگی داشته باشید، باید یک درخواست برای ورود آن به هتل ارائه دهید.

هتل مرمره پلیس (Marmara Place)

یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول، هتل مرمره پلیس هست. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 16 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 45.5 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به مسجد لالی در 500 متری، مسجد سلیمانیه در 1.4 کیلومتری و بازار بزرگ استانبول در 1.5 کیلومتری آن اشاره نمود. همچنین ایستگاه قطار ینی کاپی در فاصله 200 متری مرمره پلیس قرار گرفته است. هتل مرمره یک هتل کوچک اما راحت است که امکانات خوبی چون صبحانه و وای فای رایگان، حمام اختصاصی، سونا، خدمات اتاق را برای میهمانان خود فراهم نموده است. شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران هتل میل نمایید یا غذاهای رستوران های اطراف هتل مرمره را تست کنید. اگر قصد اقامت در هتل مرمره پلیس را دارید، باید به آدرس عثمانبی، خیابان قاضی مصطفی کمال پاشا شماره 11 (Gazi Mustafa Kemal Pasa Caddesi,No:11, Istanbul 34200) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 تا 19 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسطی قرار داشته و به ازای هرشب حدود 25 تا 80 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید، باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 6 سال، در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است. برای بچه ها زیر دو سال امکان اضافه کردن تخت کودک موجود بوده که در ازای آن 21 دلار هزینه اضافی دریافت می گردد. بچه ها 6 تا 12 سال اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، باید 37 دلار هزینه اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این مکان که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده، ممنوع است.

هتل اصلان استانبول (Hotel Aslan Istanbul)

اصلان یک هتل 2.5 ستاره بوده که در منطقه سلطان احمد واقع شده است. از این رو به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک بوده و دسترسی خوبی به آن ها دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 20.7 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48.6 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به کاخ موزه بزرگ موزائیک و بازار آراستا در 100 متری، مسجد آبی در 200 متری و حمام ترکی خرم سلطان در 300 متری آن اشاره نمود. هتل اصلان که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول هست، دارای 18 اتاق بوده که هرکدام از آن ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. وای فای رایگان، خدمات اتاق، رستوران، کتابخانه، صرافی، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات هتل 2 ستاره اصلان هستند. علاوه بر این، هتل اصلان دارای یک رستوران سقف بوده که چشم انداز زیبایی به شهر و دریای مرمره دارد. میهمانان می توانند صبحانه خود را در حالیکه از دیدن مناظر زیبا لذت می برند، نوش جان نمایند. اگر قصد اقامت در هتل اصلان را دارید باید به آدرس سلطان احمد، خیابان آکبییک 63 (Akbiyik Caddesi 63 | Sultanahmet, Istanbul 34400) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 11:30 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکانات هتل بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 35 تا 65 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه دارید، باید بدانید اقامت بچه ها زیر 6 سال، در صورتیکه از تخت های موجود استفاده نمایند، رایگان است. بچه ها بالای 6 و بزرگسالان در صورتیکه از تخت اضافی استفاده نمایند، باید شبی 16 دلار اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول بوده، ممنوع است.

هتل اینتر استانبول (Hotel Inter Istanbul)

بهترین انتخاب برای گردشگران هتلی بوده که فاصله کمی با جاذبه ها و مکان دیدنی مقصد داشته و رفت و آمد برای مسافران راحت تر باشد. از این رو، هتل هایی که موقعیت مکانی مناسب تری دارند، همواره با استقبال بیشتری روبرو می شوند. هتل اینتر یکی از هتل های 2 ستاره استانبول بوده که در منطقه تاریخی سلطان احمد و بایزید و دقیقا در مقابل یکی از دروازه های بازار بزرگ این شهر واقع است. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 17 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 46.7 کیلومتر فاصله دارد. فاصله تا ایستگاه تراموای بایزید 200 متر و تا ایستگاه تراموا لاللی 400 متر بوده و تا مسجد سلیمانیه نیز فقط 800 متر راه است. ایاصوفیه و کاخ توپقاپی نیز در نزدیکی این هتل قرار داشته و با کمی پیاده روی قابل دسترسی هستند. هتل اینتر استانبول دارای 35 اتاق بوده که هرکدام از آن ها به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. کارکنان هتل نیز دوره دیده و مجرب بوده و علاوه بر زبان ترکی، به زبان های انگلیسی، روسی، صربی و کرواتی نیز صحبت می نمایند. صبحانه و وای فای رایگان، خدمات اتاق، رستوران از دیگر امکانات هتل 2 ستاره اینتر هستند. اگر قصد اقامت در هتل اینتر را دارید باید به آدرس فاتح، بایزید شماره 29، خیابان بیوک حیدر افندی، خیابان میتهات پاشا (Mithat Pasa Cad. Buyuk Haydar Efendi Sok. No:29 Beyazit, Fatih, Istanbul 34490) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل در سطح متوسطی قرار داشته و به ازای هرشب حدود 45 تا 90 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان بوده و برای آن ها یک تخت کودک نیز در نظر گرفته می گردد. اقامت بچه ها زیر 6 سال، در صورتیکه از تخت های موجود استفاده نمایند، رایگان است. بچه ها 6 تا 12 سال و بزرگسالان نیز در صورتیکه از تخت اضافی استفاده نمایند، باید به ترتیب 11 و 21 دلار اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. اگر حیوان خانگی داشته باشید، باید یک درخواست برای ورود آن به هتل ارائه دهید.

هتل فاوری (Hotel Favori)

هتل فاوری یک هتل 2.5 ستاره لوکس بوده که در یکی از بهترین محله های استانبول با نام محله نیسانتاسی (Nisantasi) قرار گرفته است. از این رو اطراف آن را بوتیک ها، فروشگاه ها و رستوران های لوکس احاطه نموده اند. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 43 کیلومتر فاصله دارد. هتل فاروی دارای 40 اتاق بوده که به 5 دسته استاندارد، خانوادگی، بدون آلرژی، عایق صدا و سوئیت ها تقسیم می شوند. طراحی داخلی اتاق ها دنج و عالی بوده و امکاناتی چون حمام آب گرم، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز در آن ها دیده می گردد. صبحانه و وای فای رایگان، خدمات اتاق، سالن بدنسازی از دیگر امکانات هتل لوکس فاوری هستند. نام این هتل در میان 100 هتل اسپا برتر استانبول دیده می گردد. اگر قصد اقامت در هتل فاروی را دارید باید به آدرس عثمانبی، خیابان عثمانبِی متباچی شماره 11، محله مشروتیت (Mesrutiyet Mahallesi, Matbaaci Osmanbey Sokak, No: 11 | Osmanbey) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می گردد. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار گرفته است و به ازای هرشب حدود 49 تا 106 دلار می گردد. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید، باید بدانید که اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان بوده و یک تخت کودک نیز برای او در نظر گرفته می گردد. اقامت بچه ها زیر 6 سال، در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کند، رایگان است. اتاق های این هتل فقط به اندازه اضافه کردن یک تخت ظرفیت دارند. بچه ها 6 تا 12 سال، اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، 21 دلار و بزرگ تر از 12 سال باید 31 دلار اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل اپریکات (Apricot Hotel)

اگر دوست دارید تا در کنار دریا اقامت داشته باشید، هتل 2 ستاره اپریکات بهترین انتخاب برای شماست. این هتل عنوان دومین هتل برتر ساحلی استانبول را به خود اختصاص داده و یکی از معروف ترین هتل های 2 ستاره استانبول از دیدگاه گردشگران محسوب می گردد. علاوه بر این، اپریکات در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار داشته و به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 20.7 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48.6 کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد اقامت در هتل اپریکات را دارید، باید به آدرس خیابان امیرال تفدیل شماره 22، محله سلطان احمد (Sultanahmet Mh., Amiral Tafdil Sokak No. 22, Istanbul 34400) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 11:30 هر روز انجام می گردد. کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 55 تا 90 دلار می گردد. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را آنالیز نمایید. اگر می خواهید تخت اضافی در اتاق خود داشته باشید، باید به ازای هرشب 16 دلار اضافه تر بپردازید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همگردی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10613

به "هتل های 2 ستاره استانبول ، اقامتی ارزان و آسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 2 ستاره استانبول ، اقامتی ارزان و آسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید