معروف: ایتالیا یک سر و گردن بهتر از ما بود

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا یک سر و گردن از ما بهتر بازی کرد و پیشرفت خیلی زیادی نسبت به سال قبل داشت.

معروف: ایتالیا یک سر و گردن بهتر از ما بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل ایتالیا گفت: در این مسابقه ایتالیا یک سر و گردن از ما بهتر بازی کرد و پیشرفت خیلی زیادی نسبت به سال قبل داشت. در بخش های مختلف بازی خوب بودیم اما تفاوت دو تیم در سرویس های بسیار خوب ایتالیایی ها در مقابل سرویس های نه چندان خوب ما بود.

وی ادامه داد: ایتالیا روزهای خوب خود را سپری می نماید و پس از 2 پیروزی مقابل برزیل با روحیه بالایی مقابل ایران به میدان رفت و بسیار کم اشتباه ظاهر شد.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: باید برای بازی بعدی مسائل خود را رفع کنیم و سرویس های بهتری بزنیم، در این صورت می توانیم به پیروزی برسیم. در مسابقه دیشب هم می توانستیم حداقل یک ست ایتالیا را شکست دهیم اما در امتیازات حساس سرویس های خوبی نمی زدیم و نتوانستیم دریافت حریف را دچار مشکل کنیم. عاملی که باعث پیروزی ایتالیا در مسابقه مقابل ایران شد عملکرد بهتر بازیکنان این تیم در زدن سرویس بود.

وی اعلام کرد: در هر 3 ست تا امتیاز 20 خوب بازی می کردیم اما ایتالیایی ها در امتیازات حساس سرانجام مسابقه بهتر کار می کردند و کم اشتباه ظاهر می شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12029

به "معروف: ایتالیا یک سر و گردن بهتر از ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: ایتالیا یک سر و گردن بهتر از ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید