مقصد باورنکردنی مسی ، افشاگری صمیمی ترین دوست کاپیتان آرژانتین؛ او بطور جدی به بازی در این تیم فکر می نماید!

به گزارش بلاگ پو، اینطور که هم تیمی سابق لیونل مسی و صمیمی ترین رفیق وی می گوید، ستاره پاری سن ژرمن به آرژانتین بازخواهد گشت.

مقصد باورنکردنی مسی ، افشاگری صمیمی ترین دوست کاپیتان آرژانتین؛ او بطور جدی به بازی در این تیم فکر می نماید!

هر روز شایعات تازه ای درباره آینده لیونل مسی مطرح می گردد. تا هفته پیش احتمال تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن بیشتر بود اما این هفته صحبت از بازگشت این بازیکن به بارسلونا بود. سرمربی اینترمایامی در آمریکا هم گفته بود او و بوسکتس را می خواهد. پیشنهاد عربستانی ها هم هنوز سر جایش است و الهلال دنبال وسوسه این ستاره آرژانتینی است. در میان این شایعات، یک احتمال تازه مطرح شده؛ اینکه ممکن است مسی به قول قدیمی اش عمل کند و به باشگاه نیوولز اولدبویز که نخستین باشگاه دوران کودکی اش بود برگردد. او سال ها این قول را به طرفداران این باشگاه می داد اما چند سال پیش حرفش را عوض کرد و گفت به خاطر امنیت خانواده اش حاضر نیست در آرژانتین زندگی کند و می خواهد در شهر بارسلون به زندگی ادامه دهد. این مربوط به دوره ای است که به خاطر ناکامی هایش در تیم ملی مورد خشم آرژانتینی ها بود و هنوز قهرمان کوپا آمریکا و جام جهانی 2022 نشده بود.

حالا آگوئرو، دوست قدیمی و هم اتاقی قدیمی مسی در اردوهای تیم ملی که همیشه برایش سنگ تمام می گذارد و با بدخواهانش وارد جنگ می گردد، لو داده که ممکن است مسی به نیوولز اولدبویز برگردد. سرخیو آگوئرو در گفت وگو با UOL گفته: مسی به طور جدی در حال درنظر گرفتن امکان بازی برای نیوولز اولدبویز است. سخت است که در این رابطه صحبت کنیم زیرا شایعات زیادی به وجود می آید. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می آید. نمی توانیم جلوتر از حقایق نتیجه گیری کنیم.

این در حالی است که همه می دانند مسی و پدرش چقدر به پول درآوردن علاقه دارند. بازگشت به باشگاه دوران کودکی در آرژانتین پولی برای ستاره آرژانتین به همراه نخواهد داشت. شاید وسوسه عربستان، آمریکا و حتی پاریس بر او غلبه کند و یکی از این 3مقصد را برگزیند. از سویی ماریو کمپس، اسطوره سابق آرژانتین و آقای گل جام جهانی 1978 از دیدار اخیرش با لیونل مسی خبر داده و او هم چیزهایی را لو داده است که با افشاگری آگوئرو فرق دارد. کمپس درباره دیدارش گفته: زمانی که مسی را در پاریس دیدار کردم، از او درباره اینکه آیا آینده اش در عربستان سعودی یا ایالات متحده آمریکا رقم خواهد خورد، پرسیدم. مسی تأیید کرد که پیشنهادهایی دریافت نموده ولی با ایده انتقال به عربستان و آمریکا موافق نیست و پیشنهادها را رد نموده است. از نظر کمپس، کاپیتان تیم ملی آرژانتین میخواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد. شاید برداشت کمپس قدیمی تر است و نظر آگوئرو که با مسی احساس نزدیکی بیشتری دارد، درست تر به نظر برسد. ماریو کمپس شرح داده که لئو می خواهد تا زمان برگزاری کوپا آمریکا 2024، در بالاترین سطح از مسابقات باشگاهی رقابت کند و آمادگی فیزیکی و فنی خود را حفظ کند. بنابراین، او تصمیم گرفت در اروپا بماند. او شاید در جام جهانی 2026 هم برای آرژانتین بازی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 70003

به "مقصد باورنکردنی مسی ، افشاگری صمیمی ترین دوست کاپیتان آرژانتین؛ او بطور جدی به بازی در این تیم فکر می نماید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقصد باورنکردنی مسی ، افشاگری صمیمی ترین دوست کاپیتان آرژانتین؛ او بطور جدی به بازی در این تیم فکر می نماید!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد باورنکردنی مسی ، افشاگری صمیمی ترین دوست کاپیتان آرژانتین؛ او بطور جدی به بازی در این تیم فکر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید