منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز

به گزارش بلاگ پو، شاگردان سولسشر با نمایش کاملا برتر نسبت به برایتون پیروز به کسب پیروزی پُر گل شدند.

منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستر یونایتد سه شب پس از فزونی سخت در ملاقات جام حذفی مقابل نوریچ سیتی، از ساعت 23:45 امشب(به وقت ایران) سه شنبه شب در شرایطی مهمان تیم رده پانزدهمی برایتون بود که علیرضا جهانبخش را برای سومین مسابقه پیاپی در فهرست نداشت.

منچستر از همان ابتدا مسلط به بازی شد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت که کار تیمی آنها در دقیقه 16 به ثمر نشست و بعد از پاسی که آرون ون بیساکا در جناح راست زمین به میسون گرینوود داد، این مهاجم 18 ساله با سرعت بالا وارد محوطه جریمه برایتون شد و با عوض کردن پا و شوت زمینی محکم، گل اول بازی را به ثمر رساند.

شاگردان سولسشر که کاملا سوار بر بازی بودند، در دقیقه 29 یک حمله جدی دیگر ترتیب دادند که این بار پاس در عرض پول پوگبا را برونو هرناندز بدون مکث و با شوت دقیق از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل دوم منچستر یونایتد مقابل برایتون کرد.

برایتون که در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت، بدون اینکه حتی یک بار توپ را درون چارچوب منچستر یونایتد بزند و خطر چندانی روی دروازه دخیا ایجاد کند، با شکست 2 بر صفر به رختکن رفت.

یاران جهانبخش که نمی خواستند در ورزشگاه خانگی فالمر بازنده باشند، در آغاز نیمه دوم نمایش هجومی را در دستور کار قرار دادند، اما در دقیقه 50 منچستر یونایتد با یک ضد حمله سریع از جناح چپ زمین و روی ارسال دقیق و بی نقص گرینوود، با شوت سرضرب و دیدنی برونو فرناندز گل سوم را وارد دروازه متئو رایان کرد.

در ادامه برایتون سعی کرد اختلاف را کمتر کند، اما حملات این تیم یکی پس از دیگری هدر رفت و البته یک بار هم در دقیقه 69 واکنش تماشایی دخیا روی شوت پشت محوطه آرون کانولی اجازه نداد آنها به گل دست پیدا نمایند.

در نهایت منچستر یونایتد با مدیریت بازی اجازه نداد برایتون به گل برسد تا صاحب فزونی 3 بر صفر خارج از خانه گردد و با 52 امتیاز و صعود یک پله ای، در صندلی پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29769

به "منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید