مهدی قائدی در فهرست انتظار استقلال ، مدافع آبی ها با معافیت هم نمی تواند بازی کند

به گزارش بلاگ پو، استقلال برای وارد کردن نام بازیکن تازه خود به فهرست باید نام 2 بازیکن خود را خط بزند.

مهدی قائدی در فهرست انتظار استقلال ، مدافع آبی ها با معافیت هم نمی تواند بازی کند

به گزارش خبرنگاران پس از صدور مجوز پایان خدمت محمد حسین مرادمند و برطرف مشکل این مدافع برای حضور در جمع آبی پوشان، اخباری مبنی بر صدور معافیت سیاوش یزدانی از سربازی نیز منتشر شد.

با اینحال با توجه به اینکه پس از جذب محمد محبی فهرست بزرگسالان استقلال پُر شد، یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از فهرست آبی ها خارج گردد.

از طرفی طبق مقررات، این بازیکن با دریافت مجوز نظام وظیفه فقط می تواند برای استقلال به میدان برود و انتقال او به تیم های دیگر باید با اجازه این باشگاه صورت بگیرد.

ضمن اینکه اگر تکلیف این مدافع با تجربه تا روز نهم شهریور (زمان بسته شدن پنجره تابستانی) تعیین نگردد باید تا پایان نیم فصل بدون تیم بماند و صبر کند.

بعلاوه مهدی قائدی نیز که طی توافق با الاهلی امارات مقصد استقلال را در پیش گرفت، با شرایط فعلی نمی تواند به جمع سایر آبی پوشان اضافه گردد. با این حساب استقلال برای حضور این دو بازیکن احتیاج به دو جالی خالی در فهرست فصل نو دارد و باید دید که مسئولان باشگاه در مشورت با ساپینتو چه تصمیمی می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65929

به "مهدی قائدی در فهرست انتظار استقلال ، مدافع آبی ها با معافیت هم نمی تواند بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی قائدی در فهرست انتظار استقلال ، مدافع آبی ها با معافیت هم نمی تواند بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید