مواریث فرهنگی، سرمایه ملی کشور است

به گزارش بلاگ پو، مدیر و پرسنل یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان درگز با دادستان عمومی و انقلاب درگز ، دیدار و گفت و گو کردند و دادستان در این دیدار مواریث فرهنگی، سرمایه ملی کشور عنوان نمود.

مواریث فرهنگی، سرمایه ملی کشور است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مصطفی دلخواه دادستان درگز در این نشست، مواریث فرهنگی را سرمایه های ملی کشور دانست و بر اهمیت حفاظت و نگهداری از این سرمایه های ملی تاکید نمود.

او ادامه داد: مواریث فرهنگی متعلق به آحاد افراد جامعه است و صیانت از آن جزء وظایف هر فرد ایرانی است.

دلخواه گفت: در این راستا دستگاه قضایی در کنار شما خواهد بود و با جدیت با متخلفان حوزه میراث فرهنگی برخورد میکند و از دستگاه های متولی در مورد شناسایی ،حفاظت و معرفی آثار تاریخی خواست تمام تلاش و تلاش خود را به کار گیرند.

او از برنامه های پیش بینی شده ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تقدیر و تشکر کردد و ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش متولیان و مسئولان امر مسافران نوروزی در سال پیش رو سفری ایمن، خاطره انگیز و پرنشاطی را به این شهرستان داشته باشند.

هم چنین در این دیدا محمد مددی مدیر میراث فرهنگی درگز گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ارائه کرد و همچنین برنامه های پیش بینی شده ستاد اجرایی خدمات سفر برای نوروز 98 را بیان کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4813

به "مواریث فرهنگی، سرمایه ملی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواریث فرهنگی، سرمایه ملی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید