میرزاجانپور: باید با آمادگی کامل به میدان برگردم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مجتبی میرزاجانپور درباره فرایند درمان مصدومیتش گفت: سه روز بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به توصیه پزشک معالجم، پایم 2 هفته در آتل و 4 هفته هم در گچ بود.

میرزاجانپور: باید با آمادگی کامل به میدان برگردم

وی با بیان اینکه چهارشنبه سوم دی ماه گچ پایم را باز کردم، توضیح داد: دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران بعد از معاینه، چند تمرین به من داد و تاکید نمود شرایط خوبی دارم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با عصا راه می روم. این شرایط چیزی حدود 2 الی 3 هفته ادامه دارد و سپس، کم کم عصا را باید کنار بگذارم.

وی درباره مدت زمان فرایند درمانی مصدومیتش گفت: پزشک جراحم گفته بود فرایند درمانم، 4 الی 6 ماه طول خواهد کشید. در حال حاضر، یک ماه و نیم از عمل جراحی ام گذشته و تا عید نوروز، چیزی حدود چهار ماه و نیم از این اتفاق می گذرد. البته عجله ای ندارم؛ نباید ریسک کنم و می خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم. اصلاً دوست ندارم با عجله کارم را آغاز کنم و خدایی نکرده، آسیب دیگری ببینم.

میرزاجانپور در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای تیم ملی در ابتدای سال جدید را از دست خواهد داد یا خیر؟ گفت: این طور فکر نمی کنم؛ شرایط پایم در حال حاضر خیلی خوب است و به احتمال زیاد، به اردوهای تیم ملی می رسم. البته باید ببینم نظر پزشک معالجم و دکتر افروزی چیست.

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، 20 آبان ماه و در جریان ملاقات تیمش با شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر، از ناحیه آشیل پای چپ مصدوم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40683

به "میرزاجانپور: باید با آمادگی کامل به میدان برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزاجانپور: باید با آمادگی کامل به میدان برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید