ناراحتی جورجینا رودریگس از کریستیانو رونالدو؟

به گزارش بلاگ پو، رونالدو ماه گذشته تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا سرانجام دهد و به باشگاه النصر عربستان منتقل شد تا حضور در فوتبال خاورمیانه را هم تجربه نموده باشد.

ناراحتی جورجینا رودریگس از کریستیانو رونالدو؟

این ستاره پرتغالی و رودریگس از سال 2016 تا به حال در کنار هم هستند و تجربیات زیادی را با هم به دست آوردند. آن ها ابتدا در زمان حضور این بازیکن در رئال مادرید در اسپانیا حضور داشتند. سپس با انتقال او به یوونتوس به ایتالیا نقل مکان کردند. بعد از آن به منچستر رفتند و حالا هم در ریاض زندگی می نمایند.

رودریگس در مصاحبه جدیدی که انجام داده مدعی شده که رونالدو یک پدر فوق العاده و برترین شوهر ممکن است، اما یک کار هست که هرگز حاضر نیست آن را در خانه انجام دهد.

او در این باره به اسپورت ویک گفت: کریستیانو پدری فوق العاده برای تمام بچه ها است. او بعلاوه برترین شوهری است که می توانستم در رویاهایم ببینم. اما واقعیت این است که او هرگز در خانه آشپزی نمی کند. پس از این که تمام صبح به تمرین مشغول است دوست دارد بشقاب غذای گرم و خوشمزه ای روی میز برایش آماده باشد. ما آشپز داریم، اما من هم گاهی آشپزی می کنم.

اخیرا تصاویری از این زوج در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در حال سرگرمی در شهر ریاض هستند و به نظر می رسد که مسئله ای با زندگی در عربستان ندارند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69874

به "ناراحتی جورجینا رودریگس از کریستیانو رونالدو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی جورجینا رودریگس از کریستیانو رونالدو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید