نامجو مطلق: 45 سال پیش اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست!

به گزارش بلاگ پو، پیشکسوت استقلال در مورد صحبت های جواد خیابانی می گوید: قبل از هر چیزی بگویم من جواد خیابانی را دوست دارم، چون آدم خوبی است. وقتی صحبت می کند با تمام احساسش این کار را انجام می دهد و این قابل تقدیر است.

نامجو مطلق: 45 سال پیش اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست!

مجید نامجو مطلق ادامه داد: خیابانی انسان بسیار خوبی است، ولی یکسری صحبت ها وجهه خود آدم را هم خراب می کند. 45 سال از انقلاب گذشته بود و ما فوتبال را شروع کردیم، اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست؟ آنکه چند سال قبل تر از این موضوع بود. واقعا تعجب می کنم به گفته یک نفر استناد کنی، مرحوم همایون بهزادی که از بزرگان فوتبال ما و بسیار قابل احترام است و چندین بار او را از نزدیک دیدم انسان بسیار با شخصیتی بود، ولی اینکه بخواهی با استناد به صحبت های یک نفر بخواهی تهمتی به یک مجموعه بزنی که این همه افتخار و نام بزرگ دارد و باشگاه نمونه ای در گذشته بوده و بدون سند و مدرک اذهان عمومی را بهم بریزد درست نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: من فکر می کنم آقای خیابانی یک اندازه خامی کرده است. مثلاً از زبان یک نفر چنین چیزی مطرح شده شما در ابتدا در مورد صحت آن مطمئن شوید. چون نمی شود که حرف بی اساس زد. وقتی می خواهی حرفی بزنی که در جامعه بازتاب دارد باید قبلش تحقیق کنید که چنین چیزی وجود داشته یا نه؟ از این طرف هم باید به صحبت های آقای پروین استناد کرد که گفته است چنین چیز هایی وجود نداشته. باید سند و مدرک را آپدیت کرد و آن موقع اگر واقعیت داشت تازه شاید آدم بتواند مطرح کند. به نظر من این یک موج منفی برای هوادارانی است که به عشق این تیم زندگی می کنند و بازتاب خوبی ندارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 66208

به "نامجو مطلق: 45 سال پیش اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: 45 سال پیش اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید