نشست رؤسای دانشگاه ها و پارکهای فناوری شروع به کار کرد

به گزارش بلاگ پو، نشست رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور امروز، دوشنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری – معاون اول رییس جمهوری – در دانشگاه علم و صنعت شروع به کار کرد.

نشست رؤسای دانشگاه ها و پارکهای فناوری شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، در آستانه شروع سال تحصیلی دانشگاه ها نشست رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور امروز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارکهای علم و فناوری کشور در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد.

در ابتدای برگزاری این اجلاس دکتر جهانگیری و دکتر منصور غلامی وزیر علوم به همراه سایر رؤسا و مسئولان شرکت نماینده با حضور در مرقد شهدای دانشگاه علم و صنعت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه این نشست دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزش وزیر علوم گزارش خود در خصوص وضعیت اشتغالزایی، دانش آموختگان و مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه ها را ارائه خواهند کرد و رؤسای دانشگاه های کشور نیز نظرها و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل و موضوعات مختلف آموزش عالی در آستانه سال جدید تحصیلی بیان می نمایند.

همچنین برگزاری نشست تخصصی شرایط دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و ارائه گزارش توسط دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دیگر بخش های اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور است.

به گزارش خبرنگاران، نشست اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی امروز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1473

به "نشست رؤسای دانشگاه ها و پارکهای فناوری شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رؤسای دانشگاه ها و پارکهای فناوری شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید