نماینده سیرجان: به فریاد نیازمندان برسید

به گزارش بلاگ پو، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: به فریاد نیازمندان به صورت جدی برسید.

نماینده سیرجان: به فریاد نیازمندان برسید

به گزارش خبرنگاران، شهباز حسن پور بیگلری در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: همه مسوولان باید به وجود مردم عظیم ایران افتخار نمایند که علیرغم مسائل مالی، پای صندوق رای آمده و به نظام و آرمان هایش اعتماد کردند. شرکت شکوهمند مردم در انتخابات نشان داد، مردم خواهان تغییر در وضع اداره کشور هستند. امیدوارم که صدای این مردم را همگان به روشنی بشوند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری مردم این منطقه در بیماری کرونا گفت: در این روزهایی که دولت باید کنار مردم باشد، آنها در کنار دولت ایستادند و با تشکیل پویش های مردمی متعدد هم چون پویش بازرگانان، هنرمندان، ورزشکاران و دانشگاهیان بیش از 300 میلیارد ریال یاری کردند و بیشتر احتیاج جامعه درمانی شهرشان را مرتفع کردند. این قبیل اقدامات باید در چهارگوشه دنیا با صدای بلند گفته گردد. امید است که صدا و سیما به گوشه ای از این موضوعات اشاره کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه به فریاد احتیاجمندان به صورت جدی برسید، مدعی شد: امروز بیش از 10 میلیون خانوار در کشور به نان شب محتاج هستند. به داد خیل جوانان بیکار و احتیاجمند خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برسید. ما منتظر گزارش به روز شما از وضع موجود و اقدامات عملی و برنامه هایتان با توجه به جهش فراوری هستیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از شرایط کسب و کارهای خرد ابراز نگرانی و تاکید نمود: دست فروشان، کشاورزان و کارگران ساختمانی چگونه باید معیشت خود و خانواده یشان را تامین نمایند؟. آیا وزیر جهاد کشاورزی در جریان سرمازدگی و سیل اخیر استان کرمان است؟ عملکرد صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان بسیار ضعیف است.

حسن پور همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت: چرا پس از ماه ها جلوی حقوق های نجومی گرفته نمی گردد. علت پرداخت ارز دولتی به قیمت دو میلیارد و 706 میلیون دلار برای واردات کالاهای غیر اساسی از قبیل نخ دندان، عروسک و اسباب بازی چیست؟ چرا بیش از 10 میلیارد تومان مابه التفاوت ارز 4200 تومانی توسط بانک ها وصول نشده است. مگر همین بانک ها نیستند که برای یک میلیون تومان وام مردم را اسیر می نمایند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در سرانجام نطق خود خطاب به نمایندگان و عبدالرضا مصری گفت: آیا اطلاع دارید که رزمندگان معسر کمتر از یک میلیون تومان دریافتی دارند مگر شما مصوب نکردید که کسی کمتر از دو میلیون و 300 تومان درآمد نداشته باشد؟

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی مجلس را برعهده داشت خطاب به نماینده مردم سیرجان گفت: دو روز پیش خدمت آقای نوبخت رسیدم و گفتم که 20 درصدی که قرار بود به حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اضافه گردد، اضافه نشده قرار بر این است که ایشان رسیدگی کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24044

به "نماینده سیرجان: به فریاد نیازمندان برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سیرجان: به فریاد نیازمندان برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید