نمره زبان برای مهاجرت به کانادا

به گزارش بلاگ پو، آیلتس به عنوان یکی از پرطرفدارترین آزمون های زبان انگلیسی در دنیا شناخته شده است، به طوری که سالانه حدود سه میلیون نفر آزمون آیلتس می دهند. آیلتس و مهاجرت به کانادا از دیرباز با هم رابطه مستقیم داشته اند. در کانادا، موسسات آموزشی، انجمن های تخصصی و و همه کارفرمایان نمره آیلتس را در گزینش متقاضیان بین المللی مورد نظر قرار می دهند. در واقع در تمام موسسات آموزشی، دانشگاه ها و انجمن های تخصصی نمره آیلتس در سرنوشت افراد نقش مستقیم دارد.نمره آیلتس شما برای ورود به کانادا بخشی از درخواست شما خواهد بود.

نمره زبان برای مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

زبان برای مهاجرت به کانادا

تاثیر نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا تا این حد بالاست که برای آن سیستم اندازه گیری یکپارچه در نظر گرفته شده است. متقاضیان بین المللی باید نمره خود را در این سیستم که به CLB مشهور است، به دست آورند. این سیستم میزان تسلط افراد بزرگسالِ متقاضی برای مهاجرت به کانادا را شرح، اندازه گیری و شناسایی می نماید. افرادی که از قبل نمره آیلتس خود را دارند می توانند به راحتی CLB خود را بدست آورند، CLB با توجه به نمره چهارگانه آیلتس از 1 تا 12 شماره بندی می گردد. برای تحصیل در مقطع لیسانس حداقل نمره 6.5، برای مقطع ارشد حداقل نمره 7 و برای دکترا نمره 7.5به بالا مورد احتیاج است. اما تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان یا با مدرک زبان پایین تر از نمره مورد نظر نیز ممکن است. در صورت کامل نبودن دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی، متقاضی ملزم به گذراندن دوره های پیش احتیاج زبان در کانادا خواهد شد.

درخواست مهاجرت اکسپرس اینتری به کانادا و آیلتس

نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا و مخصوصاً درخواست به وسیله اکسپرس اینتری نقش مهمی دارد. همه درخواست هایی که برای برنامه های مهاجرتی فدرال کانادا ارسال می شوند بر مبنای سیستم انتخاب اکپرس اینتری ارزش یابی می شوند، همه متقاضیان باید تسلط خود را بر زبان انگلیسی یا فرانسه (یا برای بالا بردن امتیاز خود بر هردوی این ها) ثابت نمایند؛ حتی متقاضیان بومیان انگلیسی زبان یا فرانسه زبان نیز باید نمره آیلتس یا آزمون زبان فرانسه خود را برای مهاجرت ارائه نمایند.

آزمون دولینگو چیست؟ آزمون جایگزین تافل و آیلتس

به طور کلی سه نوع درخواست به وسیله اکپرس اینتری امکان پذیر است.

  • فرد ماهر و متخصص کانادا (FSWC): افراد ماهر و متخصصی که می توانند با تخصصی که دارند کسب درآمد نمایند. این افراد برای ورود باید حداقل از 100 امتیاز، 67 امتیاز را به دست آورند. از این 67 امتیاز 28 امتیاز آن به توانایی هایی زبان انگلیسی اختصاص می یابد، که اگر به همراه همسر خود اقدام به این درخواست کنید این 28 امتیاز تا 33 امتیاز بالاتر هم می رود. برای ورود به این برنامه حداقل نمره آیلتس 7 احتیاج است، البته هرچه نمره آیلتس بیشتر باشد امتیاز و شانس شما برای مهاجرت به کانادا به وسیله این طرح بالاتر می رود.
  • تاجر متخصص کانادا (FSTC): این برنامه برای تاجرینی است که تجربیات مورد نظر برای آغاز تجارت در بازار کانادا را داشته باشند. حداقل نمره آغاز برای ورود به این طرح از گروه اول پائین تر است، اما باز هم هرچه نمره آیلتس بالاتر باشد شانس بیشتر خواهد بود.
  • تجربه کار در کانادا (CEC): این برنامه برای افرادی است که یا در حال کار در کانادا هستند یا اخیراً در کانادا کار نموده اند. حتی گروهی که در حال حاضر در کانادا زندگی و کار می نمایند هم باید نمره آیلتس بالائی داشته باشند تا بتوانند مشمول این طرح شوند
منبع: اینترنت
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33933

به "نمره زبان برای مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره زبان برای مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید