نوباوه: جوانگرایی در مجلس لزوماً صحیح نیست

به گزارش بلاگ پو، نماینده سابق مجلس گفت: خیلی از نمایندگان مجلس در گذشته جوان بودند اما خوب کار نمی کردند پس فکر جوان بهتر از فیزیک جوان است و ما باید به این سمت حرکت کنیم.

نوباوه: جوانگرایی در مجلس لزوماً صحیح نیست

بیژن نوباوه پس از حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات مجلس در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از تهران وارد انتخابات می شوم، اظهار کرد: در مورد اینکه وارد لیست شورای ائتلاف اصولگرایان می شوم یا نه فعلا نمی خواهم جوابی بدهم و درباره این موضوع صحبت نمی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در انتخابات مغایرتی با جوانگرایی مدنظر رهبری ندارد، گفت: جوانگرایی صحیح است اما در مورد مجلس که حوزه اجرایی نیست و خود قانون هم تا 75 سالگی در این زمینه جا باز کرده است پس جوانان باید کم کم وارد مجلس شوند خیلی عالی است.

نوباوه ادامه داد: قطعاً نیروی جوان در مجلس بهتر کار می کند اما این موضوع نمی تواند جای تجربه را بگیرد، چرا که مجلس جای تجربه تازه نیست و آدم یک سال طول می کشد تا فرق طرح و لایحه را بفهمد.

این نماینده سابق مجلس مدعی شد: خیلی از نمایندگان در دوره هشتم و نهم جوان بودند اما خوب کار نمی کردند پس باید گفت جوانگرایی به معنای جوان فکر کردن هم است. به نظرم فکر جوان بهتر از فیزیک جوان است ما باید به این سمت حرکت کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17045

به "نوباوه: جوانگرایی در مجلس لزوماً صحیح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوباوه: جوانگرایی در مجلس لزوماً صحیح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید