نکاتی برای مدرن تر دیده شدن اتاق نشیمن

به گزارش بلاگ پو، برای این که خانه ای با ظاهر مدرن تر داشته باشید، نیازی نیست که تغییری عظیم در داخل خانه ایجاد کنید.

نکاتی برای مدرن تر دیده شدن اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مدرن

اتاق نشیمن پرکاربردترین مکان و عمومی ترین نقطه خانه است که در آن اعضای خانواده دور هم جمع شده و هم چنین از مهمان ها در آن پذیرایی می گردد. دکوراسیون مدرن، به خصوص به دلیل این که می تواند به بهترین شکل با سبک زندگی امروزی و معماری خانه های شهری سازگار گردد، ایده آل ترین فضای زندگی و از نظر زیبایی شناسی نیز آخرین ترند های طراحی را ایجاد می نماید. در این نوشتار از خبرنگاران نکات کاربردی را خواهیم گفت که باعث می گردد تا اتاق نشیمن مدرن داشته باشید.

کفپوش

کفپوش در تمام سبک های طراحی داخلی، نقش قابل توجهی را ایفا می نماید. اما در سبک مدرن به دلیل چیدمان های ساده و مینیمالیستی، نقش و تاثیر کفپوش چندین برابر می گردد. البته برای این منظور نیازی نیست که کفپوش اتاق را تعویض کنید. یک فرش زیبا و مدرن نیز می تواند همین تاثیر را ایجاد کند.

تابلو ها و قاب عکس ها

استفاده از قاب عکس های غیرمتقارن و متفاوت در ابعاد و شکل های مختلف برای تزیین دیوارها، به عنوان یکی از مطرح ترین ترندها برای دکوراسیون دیوارها به شمار می رود. برای این که اتاق نشیمن مدرنی داشته باشید، می توانید یکی از دیوارها را به این روش تزیین کنید.

مبلمانی با ظاهر گرم و صمیمی

یکی از ویژگی هایی که در سبک مدرن در الویت واقع شده است، ایجاد طراحی است که حس خانه را القا کند. به همین دلیل هنگام انتخاب مبلمان، اگر لوازمی را انتخاب کنید که به دور از تجمل و تزیینات، فضایی راحت، گرم و صمیمی را ایجاد نمایند، می توانید به اتاق نشیمن مدرن دست پیدا کنید.

دیوار پوش های خاص و تاثیرگذار

رنگ، کاغذدیواری، پانل های دیواری و غیره، همگی گزینه هایی هستند که می توانند به عنوان پوششی برای دیوارها به کار برده شوند. اما آجرهای قرمز یا سفید، می توانند زیبایی منحصر به فردی به اتاق نشیمن مدرن ببخشند.

طیف های رنگ طوسی

زمانی که صحبت از سبک مدرن در طراحی داخلی می گردد، اگر چه ممکن است گاهی با استفاده از رنگ های قابل توجه یک نقطه کانونی ایجاد گردد، اما معمولا رنگ های اصلی و رنگ های حاکم بر طراحی، رنگ های خنثی، به خصوص طیف های مختلف رنگ طوسی است. در واقع رنگ طوسی یکی از محبوب ترین رنگ های خنثی در اتاق نشیمن مدرن به شمار می رود.

تزیینات چیده شده روی زمین

در گذشته معمولا تزیینات یا روی دیوارها یا روی مبلمانی مانند کنسول ها و قفسه ها به نمایش گذاشته می شدند، اما امروزه مفهوم جدیدی از تزیینات به میان آمده است که در آن اشیا مختلف روی زمین چیده شده و این گونه ارتفاع سقف اتاق نیز بلند تر جلوه می نماید.

روشنایی طبیعی

یک اتاق نشیمن مدرن باید همواره بسیار روشن و دلباز به نظر برسد و برای این که بتوانید چنین فضایی را ایجاد کنید، بدون شک نور طبیعی روز بهترین گزینه خواهد بود. برای این منظور تا جای ممکن از پرده های نازک و رنگ های روشن تر استفاده نموده و مبلمان را به گونه ای قرار دهید که مانع ورود نور به داخل اتاق نشوند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلباتاق نشیمن مهم ترین بخش دیزاین خانه را بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35198

به "نکاتی برای مدرن تر دیده شدن اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای مدرن تر دیده شدن اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید