نگرانی از شلوغی بی سابقه روزهای ابتدایی سال در بازار شهرکرد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شهرکرد ازدحام و شلوغی بی سابقه بازار در روزهای ابتدایی فروردین ماه در شهرکرد را نگران کننده دانست و گفت: در حال حاضر با افزایش موارد ابتلای سرپایی و بستری به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری روبرو هستیم.

نگرانی از شلوغی بی سابقه روزهای ابتدایی سال در بازار شهرکرد

سید راشد جزایری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری حدود 85 درصد ارزیابی می گردد، اظهار کرد: در بسیاری از استان های کشور میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین تر از این استان است، متاسفانه در ایام منتهی به سال نو بسیاری از افراد در مورد بیماری کرونا دچار عادی انگاری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ازدحام و شلوغی بی سابقه بازار در روزهای ابتدایی فروردین ماه در شهرکرد را نگران کننده دانست و گفت: در حال حاضر با افزایش موارد ابتلای سرپایی و بستری به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری روبرو هستیم و این عادی انگاری می تواند خطرآفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه در سطح چهارمحال و بختیاری خودروهای غیربومی مشاهده می گردد، یادآور شد: می توان گفت محدودیت چندانی سال جاری برای ورود مسافر، تعطیلی بازار و ... اعمال نشده است و ترددها انجام می گردد و دید و بازدیدها نیز در حال اجرا است.

جزایری با بیان اینکه در سال گذشته در ابتدای فروردین ماه روزانه شش یا هفت مورد مثبت ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری مثبت اعلام می شد، شرح داد: اما امروز روزانه با 140 مورد مثبت سرپایی روبرویم، این در حالی است که سال گذشته محدودیت های جدی برای بازار و تردد اعمال شد، اما سال جاری محدودیت چندانی نداریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه زنگ خطر شیوع کرونا در اصفهان به صدا درآمده است، اعلام کرد: قرار دریافت در هم جواری استان های پرخطر نگران کننده است، شرایط استان به سمت خاص شدن در حال حرکت خواهد بود.

وی در مورد روز طبیعت در چهارمحال و بختیاری گفت: خواسته دانشگاه اعمال محدودیت برای این روز است و قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا برای این موضوع جلسه تشکیل خواهد داد و اطلاعیه ای نیز صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45476

به "نگرانی از شلوغی بی سابقه روزهای ابتدایی سال در بازار شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از شلوغی بی سابقه روزهای ابتدایی سال در بازار شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید